فروش تخت خواب در مدل های متفاوت صورت می پذیرد که باعث می گردد افراد مختلف بر حسب نیاز بتوانند بهترین خرید خود را انجام دهند. تخت خواب دو طبقه در طرح و سایزهای متفاوت قابل خریداری است و افرادی که با کمبود جا برای قرار دادن چندین تخت خواب یک نفره روبرو هستند، می توانند از مزایای این نوع سرویس خواب استفاده کنند. فروشگاه بهسازان چوب چندین سال در زمینه فروش سرویس خواب چوبی و فلزی فعالیت می کنند و این چنین امکان خرید تخت خواب دو طبقه را برای مشتریان خود فراهم می نمایند.

ویژگی های تخت خواب دو طبقه استاندارد

فروش تخت خواب دو طبقه به خیلی از والدین کمک می کند که بتوانند از فضای کوچک اتاق ها، به بهترین شکل ممکن برای فرزندان خود استفاده می کنند. هم اکنون قیمت تخت خواب دو طبقه بر اساس مدل، جنس و ابعاد تعیین می گردد. والدین با فضای محدود آپارتمان، صاحبان مغازه‌های کوچک، صاحبان املاک کوتاه مدت و ... اشخاصی هستند که به دنبال خرید تخت خواب دو طبقه می باشند. در واقع خانواده‌هایی که تعداد اعضای بزرگی دارند و فضای کافی برای تخت های جداگانه ندارند، ممکن است به دنبال تهیه تخت خواب دو طبقه باشند تا فضای کوچک اتاق را بهینه‌سازی کنند.

نکات فراوانی در خصوص انتخاب تخت خواب دو طبقه وجود دارد که افراد پیش از خرید بایستی مد نظر قرار دهند. ابعاد تخت، فضای اتاق خواب، سبک طراحی دکوراسیون داخلی اتاق، قیمت و سن و همچنین جنسیت فاکتورهایی هستند که به شما کمک می کنند بهترین خرید تخت خواب دو طبقه را انجام دهید.

افرادی که املاک کوتاه مدت (مثل آپارتمان های تعطیلاتی یا خوابگاه ها) را اجاره می دهند و به دنبال افزایش تعداد تخت ها در یک اتاق هستند، ممکن است به دنبال خرید تخت خواب دو طبقه باشند. جهت مشاهده طرح های متنوع و خرید آنلاین تخت خواب دو طبقه می توانید به وب سایت فروشگاه بهسازان چوب مراجعه کنید و سپس سفارش خود را ثبت نمائید.

با توجه به اینکه طراحی و تولید تخت خواب در مدل، جنس و سایزهای مختلف صورت می پذیرد. بدین ترتیب مبتنی بر نیاز و سلیقه قادر به انتخاب و خرید تخت خواب دو طبقه خواهید بود. در حال حاضر فروش تخت خواب دو طبقه به صورت فلزی و چوبی صورت می پذیرد. در نتیجه افرادی که به دنبال خرید تخت دو طبقه هستند، می توانند با مراجعه به وب سایت فروشگاه بهسازان چوب به صورت آنلاین سرویس خواب مورد نظر خود را سفارش دهند.

خرید تخت خواب دو طبقه مناسب

به طور کلی، تولیدکنندگان تخت خواب متناسب با نیاز اشخاص مختلف توانسته‌اند موفق به فروش تخت یک نفره، تخت خواب دو نفره و تخت خواب دو طبقه در طرح و ابعاد متفاوت گردند. در نتیجه مبتنی بر نیاز می توانید نسبت به خرید تخت دو طبقه بزرگسال و کودکانه اقدام کنید. برخی از مدل های رایج تخت خواب دو طبقه عبارتند از:

  • تخت دو طبقه استاندارد: طراحی تخت خواب دو طبقه در ابعاد استاندارد از سوی بسیاری افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود. عمدتاً قیمت تخت خواب دو طبقه ساده نسبت به مدل های جدید که دارای امکانات بیشتر است، ارزان‌تر می باشد.
  • تخت خواب دو طبقه با طراحی خاص و امکانات اضافی: طراحی و فروش تخت دو طبقه که دارای امکانات اضافی مانند قفسه‌ های جانبی، کشو و فضای ذخیره‌سازی بیشتر باشد، امروزه بیشتر نظر خریداران را به خود جلب می کند. همواره تولیدکنندگان می توانند این سبک را در تخت دو طبقه چوبی و همچنین فلزی به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنند.
  • تخت خواب دو طبقه کودکان: خرید تخت دو طبقه با طراحی های جذاب و مناسب برای کودکان بسیار طرفدار دارد و صرفه اقتصادی برای مصرف کننده به دنبال خواهد داشت.

پس از بررسی ویژگی های ظاهری و کیفیت متریال به کار رفته در انواع تخت خواب دو طبقه می توانید سرویس خواب مناسبی را برای خود و اعضای خانواده، از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 37
نمایش همه
علاقه مندی ها ()