کفی تخت جزء اجزای اصلی تخت خواب محسوب می گردد و نقش اساسی بر روی کیفیت خواب فرد خواهد داشت. با توجه به تنوع مدل تخت موجود در بازار، متناسب با بودجه ای که برای تأمین سرویس خواب در نظر گرفته‌اید می توانید نسبت به خرید کفی تخت خواب ارزان و یا گران قیمت اقدام کنید. فروش کفی تخت خواب با دو جنس فلزی و چوبی انجام می پذیرد. در نتیجه متناسب با سلیقه شخصی، فضای موجود در اتاق خواب و همچنین قیمت می توانید مناسب ترین کفی تخت خواب را از طریق فروشگاه بهسازان چوب خریداری کنید.

نکات ارزشمند در انتخاب کفی تخت خواب

با توجه به اهمیت موضوع خواب و اینکه اکثر افراد مدت زمان زیادی از ساعت شبانه روز را به این کار اختصاص می دهند، همواره بایستی در انتخاب تخت خواب توجه و دقت کافی داشت. در ادامه پست به برخی از موارد مهم در خرید کفی تخت  می پردازیم:

  • ابعاد: با توجه به تنوع مدل تخت خواب در سطح بازار، متناسب با نیاز و فضای اتاق خواب بایستی به ابعاد کفی تخت توجه نمائید.
  • جنس: این در حالی است که فروش کفی تخت با جنس فلزی و چوبی صورت می پذیرد. لازم به ذکر است که این فاکتور به طور مستقیم بر روی قیمت کفی تخت خواب تأثیرگذار ست.
  • مدل: طراحان سرویس خواب به منظور افزایش محصولات خود، همواره مدل های متنوع از کفی تخت را تولید و روانه بازار می نمایند. در نتیجه متناسب با فضای موجود، به سهولت قادر به خرید کفی تخت پایه دار، کفی تخت خواب ثابت و یا کفی تخت جک دار خواهید بود.
  • مقاومت: همواره در زمان خرید کفی تخت خواب بایستی میزان مقاومت بدنه در نظر گرفته شود و بایستی قابلیت تحمل بار وارده را داشته باشد.

با مد نظر قرار دادن موارد مذکور، هنگام مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می توانید بهترین انتخاب را متناسب با قیمت کفی تخت خواب، به صورت آنلاین انجام دهید.

 

کفی تخت خواب به صورت جداگانه قابل انتخاب و خریداری می باشد. طراحان سرویس خواب با بهره گیری از نیروهای کار فنی و طراحان حرفه‌ای توانسته‌اند روز به روز بر تنوع طرح محصولات خود افزوده و این چنین کیفیت آنها را بهبود ببخشند. برخی از انواع کفی تخت خواب که توسط فروشگاه بهسازان چوب در دسترس انتخاب مشتریان قرار گرفته می شوند، عبارتند از:

  • کفی تخت پایه دار
  • کفی تخت ثابت
  • کفی تخت جکدار

درباره خرید کفی تخت خواب

در حالت کلی، متناسب با فضای موجود در داخل اتاق خواب، قیمت و همچنین سبک طراحی دکوراسیون داخلی می توانید جنس و سایز کفی تخت خواب خود را در نظر بگیرید. هم اکنون طراحی، ساخت و فروش کفی تخت خواب از نظر نوع جنس در دو دسته بندی اصلی صورت می گیرند که عبارتند از:

  • کفی تخت خواب چوبی: بهره گیری از چوب در طراحی کفی تخت و دیگر اجزای این وسیله به گذشته برمی‌گردد و همچنان شاهد گسترش تولید و فروش کفی تخت چوبی در سطح بازار هستیم.
  • کفی تخت خواب فلزی: از آلیاژ فولادی در طراحی انواع کفی تخت خواب فلزی استفاده می شود تا مقاومت بالایی در برابر وزن بالا داشته باشد.

با توجه به موضوعات مذکور، افرادی که تمایل به خرید کفی تخت خواب دارند، بیشتر توجه خود را به بررسی مشخصات فنی محصول مورد نظر معطوف می کنند. بنابراین متناسب با نیازی که دارند، می توانند بهترین کفی تخت خواب را خریداری نمایند. لازم به ذکر است که طراحی و فروش کفی تخت از نظر ابعاد در دو دسته بندی اصلی زیر انجام می گیرند:

  • کفی تخت خواب یک نفره
  • کفی تخت خواب دو نفره

البته لازم به ذکر است که هر دسته بندی نیز شامل ابعاد متفاوت به صورت استاندارد و یا سفارشی هستند. در نتیجه هنگام خرید آنلاین کفی تخت خواب از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب نسبت به چنین موضوعات مهمی توجه داشته باشند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 68
نمایش همه
علاقه مندی ها ()