زمانی که جهت خرید   تخت دو طبقه  به مراکز فروش سرویس خواب مراجعه می کنید، بایستی یک سری نکات مهم و اساسی را مد نظر قرار دهید. در واقع ملاک قرار دادن چنین نکات مهمی، می تواند به شما کمک کند که بتوانید سرویس خواب مناسب و باکیفیتی را برای خود و یا فرزندان خریداری نمائید. با انتخاب تخت دو طبقه استاندارد، تجربۀ بهتری از خواب خواهید داشت و این چنین فعالیت روزمره خود را راحت تر و با آسودگی خاطر انجام می دهید. مزیت خرید تخت دو طبقه در این است که حداقل فضای اتاق را به خود اختصاص می دهد. به عبارتی تنها فضای یک تخت یک نفره را در اتاق اشغال می کند و در عین حال دو نفر می توانند از این نوع تخت استفاده کنند. فروشگاه بهسازان چوب از جمله فروشندگان بزرگ در زمینۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی محسوب می گردد که توانسته اند طرح های متنوعی از تخت دو طبقه را به فروش برسانند.

سفارش تخت دو طبقه استاندارد

بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل به خرید تخت دو طبقه برای فرزندان خود می باشید، مطالعۀ این مقاله تا انتها می تواند برای شما مفید واقع شود. معمولاً ارتفاع تخت دو طبقه از پایین ترین نقطه تا بلندترین در حالت استاندارد به مقدار 165 سانتی‌متر است. البته طول تخت دو طبقه به مقدار 190 سانتی متر و دارای عرض متغیر می باشد. بدین ترتیب متناسب با نیاز و سلیقۀ شخصی می توانید با مد نظر قرار دادن طراحی دکوراسیون داخلی اتاق و قیمت، در نهایت مناسب ترین تخت دو طبقه را خریداری نمائید. در صورت تمایل به مشاهدۀ طرح های متنوع تخت دو طبقه می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و در نهایت بهترین سرویس خواب را با قیمت مناسب به صورت آنلاین خریداری نمائید.

از متریال متفاوت توانسته اند امکان خرید تخت دو طبقه چوبی و فلزی را برای عموم مشتریان فراهم سازند. فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب در این بستر توانسته اند موفق به عرضۀ محصولات سرویس خواب در دسته بندی متفاوت گردند. در نتیجه اشخاصی که تمایل به خرید تخت دو طبقه ارزان و با کیفیت دارند، می توانند محصول مناسبی را خریداری نمایند.

خرید بهترین تخت دو طبقه

در حالت کلی، بایستی تمام جوانب نسبت به اشخاصی که قصد استفاده از تخت دو طبقه را دارند، انتخاب و خرید تخت را انجام دهند. موارد مهم که بایستی هنگام خرید تخت دو طبقه در نظر گرفته شود، عبارتند از :

بدنۀ مستحکم : با توجه به اینکه دو نفر از یک تخت استفاده می کنند، بدنۀ تخت دو طبقه بایستی مستحکم باشد.

نردبان ایمن: داشتن نردبان ایمن و استاندارد نیز از دیگر نشانه های تخت دو طبقه استاندارد و با دوام محسوب می گردد.

حفاظ ایمن: با توجه به ارتفاع زیادی که تخت طبقۀ بالا نسبت به زمین دارد، بایستی نرده یا همان حفاظ ایمن داشته باشد.

ابعاد استاندارد: با توجه به رده های سنی مختلف، بایستی هنگام خرید تخت دو طبقه، ابعاد تخت در نظر گرفته شود.

این چنین با آسودگی خاطر می توانید بهترین تخت دو طبقه را خریداری نمائید. به طور کلی، استفاده از تخت خواب مناسب برای شما بهترین محیط را برای استراحت کردن بدون دغدغه فراهم می آورد. هنگام مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می توانید به بررسی مشخصات فنی تخت دو طبقه پرداخته و در نهایت بهترین سرویس خواب را به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()