امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلف خواستار خرید تخت دو طبقه هستند و به همین دلیل در این مقاله تلاش داریم تا شما را با ویژگی های این نوع محصول و سرویس خواب آشنا سازیم. اکثر اوقات، والدین برای فرزندان خود، اقدام به خرید تخت دو طبقه می نمایند چون فضای کافی و به نوعی اتاق مجزا برای هر کدام از آنها ندارند. در نتیجه انتخاب تخت دو طبقه می تواند بهترین گزینه برای این دسته از افراد محسوب گردد. امروزه تولید کنندگان سرویس های خواب، توانسته اند با متریال متفاوت موفق به ساخت تخت دو طبقه چوبی و فلزی، در طرح های متنوع گردند. فروشگاه بهسازان چوب در حوزۀ تولید و عرضۀ سرویس خواب و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی چوبی مانند تاب ریلکسی فعالیت می کنند.

خرید تخت دو طبقه برای برخی از مراکز

به دلیل اینکه تخت دو طبقه فضای اندکی را اشغال می کند، از گذشته تا کنون شاهد تولید و فروش این مدل سرویس خواب در سطح بازار هستیم. در پیرامون خود، به کارگیری تخت دو طبقه را در محیط های مسافرخانه، رختکن محیط های بیمارستان، خوابگاه، محیط های نظامی و هاستل ها مشاهده نموده اید. در همین راستا، در لیست محصولات سرویس خواب، شاهد فروش تخت دو طبقه بزرگسال و همچنین کودکانه هستیم.

در زمان خرید تخت دو طبقه بایستی به فاکتورهای مهمی منجمله مستحکم بودن بدنۀ تخت، رعایت نکات ایمنی برای تخت طبقۀ بالا و کیفیت متریال به کار رفته توجه نمائید. این چنین با آسودگی خاطر، می توانید از ویژگی های این نوع تخت خواب برای اتاق خواب فرزندان خود استفاده استفاده نمائید. در حال حاضر، متناسب با بودجه ای که برای خرید سرویس خواب در نظر گرفته اید، امکان خرید تاب ریلکسی و تخت دو طبقه ارزان و همچنین گران قیمت برای شما فراهم می باشد. جهت بررسی بیشتر محصولات و در نهایت خرید اینترنتی تخت دو طبقه می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

تخت دو طبقه یکی دیگر از پرفروش ترین سرویس های خواب موجود در بازار به شمار می رود. این چنین افرادی که تنها با یک اتاق خواب برای کودکان رو به رو هستند، می توانند با خرید تخت دو طبقه، بستر مناسبی را برای خوابیدن و استراحت کردن فرزندان خود فراهم آورند. تخت دو طبقه در طرح و رنگبندی های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند. این چنین افرادی که خواستار خرید سرویس خواب مناسب، متناسب با تعداد فرزندان خود هستند، بهتر می توانند انتخاب خود را انجام دهند. البته از نظر روانشناسی نیز، کودکانی که در تخت دو طبقه می خوابند، احساس دوستی و اعتماد بیشتری نسبت به یکدیگر دارند. داشتن تعامل دوستانه میان کودکان و افراد بزرگسال که از تخت دو طبقه استفاده می کنند، بیشتر مشاهده می شود. فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دارای سابقۀ طولانی و بلند مدت در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی می باشند.

مهمترین ویژگی های تخت دو طبقه

این چنین توانسته اند امکان خرید تخت دو طبقه چوبی را در طرح های متنوع و شیک امروزی و مدرن فراهم آورند. قیمت تخت دو طبقه بر اساس جنس متریال به کار رفته و همچنین طرح آن تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی و همچنین قیمت می توانید اقدام به خرید تخت دو طبقه ارزان و یا گران قیمت نمائید. فاکتورهای مهم و اساسی که بایستی هنگام انتخاب تخت دو طبقه در نظر بگیرید، نوع متریال و میزان استحکام بدنۀ تخت می باشند. این چنین متناسب با بودجه و فضای خالی که در اتاق خواب در اختیار دارید، می توانید نسبت به خرید تخت دو طبقه استاندارد و با کیفیت تصمیم بگیرید. در حال حاضر امکان خرید تخت دو طبقه طرح دخترانه و همچنین پسرانه برای عموم مشتریان فراهم می باشد. جهت مشاهدۀ طرح های متنوع و بیشتر از سرویس تخت دو طبقه می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

سامانه پیامکی ما :      13-46-65-13-4000-5000

               ایمیل ما :            info@behsazanchoob.com   

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   0912 799 61 55   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:  09109020157

 شمــاره فکــس :    02166310464

آدرس دفتر سایت:  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()