اگر در صدد برای خرید  مبل اداری باشید، بایستی اطلاعات کافی نسبت به ویژگی های این محصول داشته باشید. در مقالۀ این هفته، شما را با انواع مبل اداری و ویژگی های آن آشنا می سازیم تا در صورت لزوم، بتوانید مناسب ترین طرح را خریداری نمائید. فروش مبل اداری در طرح های متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب صاحبان مشاغل، متناسب با محیط های اداری و تجاری می توانند مناسب ترین مبلمان را خریداری نمایند. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از عرضه کنندگان لوازم چوبی، توانسته اند متناسب با محیط های اداری، طرح های متنوعی را برای خرید مبل اداری فراهم نموده اند.

ویژگی های مبل اداری استاندارد

اگر به دنبال خرید مبل اداری هستید، بایستی موارد مهمی منجمله : نوع کاربری، سبک و رنگبندی طراحی دکوراسیون داخلی فضای محیط اداری را در ملاک های انتخابی خود بگنجانید. به عنوان مثال مبل اداری که برای اتاق مدیریت خریداری می شود، نسبت به مبلمان اداری سالن انتظارات و پذیرش مراجعه کنندگان متفاوت صورت می پذیرد. هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند. به عبارت کلی می توان گفت : جنس و طرح مبل اداری بر روی نظر و دیدگاه بینندگان تأثیرگذار می باشد. به همین دلیل در محیط های اداری و تجاری که با میهمانان خارجی و رده بالا در ارتباط هستند، خرید مبل اداری لوکس بیشتر مشاهده می شود. برای خرید کتابخانه چوبی به سایت بهسازان چوب مراجعه کنید.

اگر در صدد برای خرید مبلمان اداری محیط تجاری و اداری هستید، متناسب با مراودات، میزان ورود و خروج و مدت زمانی که افراد در آن مجموعه حضور دارند، بایستی انتخاب خود را انجام دهید. معمولاً مبل اداری ارزان برای قسمت هایی که ارباب رجوعان زیاد به آن محل تردد دارند، انتخاب می شود. این در حالی است که مبل اداری لوکس و چستر برای اتاق مدیر و میهمانان رسمی انتخاب می شود. جهت مشاهدۀ مدل های بیشتر و جدید مبل اداری می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و سپس به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()