خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند، همواره با تخصیص دادن اتاق خواب جداگانه برای هر کدام از فرزندان با مشکل رو به رو می شوند. البته با کمبود فضای کافی در اتاق خواب، خرید تخت دو طبقه می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. با انتخاب تخت خواب مناسب می توانید فضای مناسبی را برای استراحت فرزندان خود فراهم آورید. بنابراین برای کودکان و نوجوانان می توانید از مزایای تخت دو طبقه بهره مند گردید. در ادامۀ پست، تلاش می کنیم به جوانب مختلف انتخاب  تخت دو طبقه بپردازیم. بدین ترتیب متناسب با جنسیت فرزندانتان می توانید اقدام به خرید تخت دو طبقه دخترانه و پسرانه و آینه کنسول نمائید.

خرید تخت دو طبقه کودکانه  

تخت دو طبقه در طرح های متفاوت ساخته می شود و بدین ترتیب متناسب با فضای خالی و سلیقۀ شخصی فرزندان می توانید اقدام به خرید تخت دو طبقه چوبی و یا فلزی نمائید. استفاده از تختخواب برای بیش از یک نفر در فضای اتاق های کوچک، انتخاب مناسبی به شمار نمی رود. از این رو طراحان در عرصۀ کالاهای خواب، توانستند ایدۀ طراحی تخت دو طبقه را با متریال مختلف پیاده سازی کنند. این چنین روز به روز بر تنوع این محصول افزوده شده است و طرح های متنوعی از تخت دو طبقه را می توانید در سطح بازار ملاحظه نمائید.

لازم به ذکر است که طراحی تخت دو طبقه تنها برای کودکان و نوجوانان نیست بلکه در محصولات سرویس خواب، می تواند شاهد فروش تخت دو طبقه متناسب با جثه بزرگسالان باشید. این چنین جهت استفادۀ بهینه از فضای اتاق ها در خوابگاه ها، پادگان، بیمارستان ها و پرورشگاه ها می توانند از مزایای تخت دو طبقه بهره گیرند. جهت انتخاب و خرید آنلاین تخت دو طبقه می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر چند سال متوالی است که در حوزۀ فروش تجهیزات خانگی چوبی مانند فروش آینه کنسول ، محصولات با کیفیتی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار می دهند.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()