پیش از اینکه به معرفی  آینه کنسول و موارد کاربرد آن بپردازیم، اجازه دهید، اشارۀ مختصر به تعریف درست این محصول داشته باشیم. کنسول متشکل از یک ست میز و آینه می باشد و جزء وسایل دکوراتیو به شمار می رود و عمدتاً جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی به کار برده می شود. البته برخی از مشاغل نیز همچون هتل ها جهت طراحی دکوراسیون لابی و اتاق ها، می توانند اقدام به خرید آینه کنسول و میز ست با آن، اقدام نمایند. عمدتاً با شنیدن عنوان آینه کنسول، عموم افراد علاقه مند هستند که بدانند این وسیله چه کاربردی دارد؟ از این در ادامۀ مقاله ای که کارشناسان فروش بهسازان چوب گردآوری نموده اند، می توانند شما را بیشتر با ویژگی های آن آشنا سازند.

خرید آینه کنسول برای طراحی دکوراسیون اتاق میهمان

از آینه کنسول برای جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون داخلی منزل بهره گرفته می شود. این در حالی است که میز کنسول، فضای مناسبی را برای قرار دادن وسایل دکوراتیو و تزئینی ارزشمند و قیمتی فراهم می آورد. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید طرح مورد پسند خود را انتخاب نمائید. ست میز و آینه کنسول در گذشته تنها در طراحی دکوراسیون داخلی منازل اشراف زاده مشاهده می شد ولی با گذر زمان، تولید کنندگان توانستند با بهره گیری از متریال متفاوت و همچنین طراحی متفاوت، امکان خرید آینه کنسول ارزان را برای علاقه مندان فراهم آورند.

با توجه به مطالب مذکور، قیمت آینه کنسول و تاب ریلکسی بر اساس جنس، طرح و ابعاد آن تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با بودجه ای که برای تهیۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی در نظر گرفته اید، می توانید بهترین محصول را انتخاب نموده و تهیه نمائید. جهت مشاهدۀ طرح های متنوع و خرید تاب ریلکسی و آینه کنسول می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید و پس از بررسی کلیۀ محصولات، بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 117
نمایش همه
علاقه مندی ها ()