همواره انسان علاقه مند به زیبایی است و با بهره گیری از خلاقیت و فناوری روز تلاش می کنند محیط خاصی را برای خود بوجود آورند. در همین راستا شاهد گسترش کاربرد کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان هستیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که از یکنواختی محیط زندگی خود خسته می باشید. تمایل به ایجاد تغییرات چشمگیر و در عین حال کم هزینه هستید، خرید کاغذ دیواری می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. به عبارتی متناسب با سلیقۀ شخصی، قادر به انتخاب طرح های متنوعی از محصولات دیوارپوش خواهید بود. فروشگاه دیوار دکور دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش محصولات دیوارپوش است که می توانند شما را در انتخاب کاغذ دیواری با طرح مناسب همراهی کنند.

خرید کاغذ دیواری با دوام

نسل جدید محصولات کاغذ دیواری دارای قابلیت شستشو، ضد خش و ضد حساسیت هستند. بنابراین جهت طراحی دکوراسیون اتاق فرزندانتان می توانید اقدام به خرید کاغذ دیواری کودک با تصاویر شخصیت های کارتنی نمائید. در حال حاضر توسط تولید کنندگان محصولات دیوارپوش، شاهد بهره گیری از متریال با کیفیت هستیم تا بدین وسیله بتوانند دوام و طول عمر کاغذ دیواری را افزایش دهند. در واقع خرید کاغذ دیواری قابل شستشو می تواند حفظ و نگهداری از این محصول را در محیط منزل راحت تر نماید. تنها با استفاده از دستمال مرطوب می توان آلودگی و لکه ها را از روی سطوح از بین برد.

نکتۀ مهم و قابل تأملی که در خصوص انتخاب و خرید کاغذ دیواری ضد آب وجود دارد، این است که می توان از این نوع محصول در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و همچنین محیط هایی که ممکن است بیشتر کثیف و دچار لکه شود، استفاده نمود. جهت اطلاع از قیمت فروش پوستر دیواری چهره و سایر مدل ها می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با قیمت مناسب انواع کاغذ دیواری مرغوب را به فروش می رسانند.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()