پیش از اینکه به مبحث مهم و کاربردی چگونگی خرید آینه کنسول بپردازیم، اجازه دهید به معرفی این محصول دکوراتیو بپردازیم. در واقع آینه کنسول یکی دیگر از تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی ساختمان به شمار می رود که خیلی از افراد طرفدار آن هستند و جهت جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون پذیرایی، سالن لابی و یا اتاق میهمان علاقه مند به خرید میز و آینه کنسول هستند. آینه کنسول دارای میز دکوری لوکسی است که در طراحی و چیدمان منازل مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است این سوال برای شما مطرح گردد که میز و آینه کنسول چه کاربردی می تواند داشته باشد؟ جهت رسیدن به پاسخ این پرسش، این مقالۀ کوتاه توسط کارشناسان فروش بهسازان چوب گردآوری شده است. بنابراین با همراهی ما تا انتهای مقاله، می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص ویژگی و موارد کاربرد آینه کنسول بدست آورید.

خرید آینه کنسول برای تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی

میز کنسول شباهت بسیاری به میز آرایش دارد ولی بایستی به این موضوع مهم بپردازیم که این محصول زیباتر و به نوعی تزئینی و کاملاً دکوراتیو ساخته می شود. در همین راستا از میز همراه آینه کنسول برای قرار دادن اشیاء با ارزش و همچنین مدارک پر اهمیت استفاده می شود. خرید کمد لباس را از طریق سایت بهسازان چوب انجام دهید. 

از این رو در گذشته تنها خانواده های اشراف می توانستند چنین لوازم دکوراتیوی را برای طراحی دکوراسیون منزل خریداری نمایند. لیکن با گسترش مراکز تولیدی و همچنین به کارگیری متریال متفاوت، شاهد فروش آینه کنسول در طرح و جنس های متفاوت هستیم. بنابراین تمام اقشار جامعه می توانند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، اقدام به خرید میز و آینه کنسول چوبی و فلزی نمایند. البته قیمت آینه کنسول فلزی نسبتاً گران تر از آینه کنسول های چوبی است. جهت مشاهدۀ قیمت های جدید انواع آینه کنسول و کمد لباس می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()