با توجه به اینکه اکثر والدین پیش از به دنیا آمدن و یا پس از تولد تمایل به تزئین دکوراسیون داخلی اتاق فرزندشان را دارند، کاغذ دیواری کودکان را به عنوان یکی از ایده های فوق العاده در نظر می گیرند. با توجه به اینکه افراد زیادی خواستار خرید کاغذ دیواری کودکان هستند، در ادامۀ پست تلاش داریم تا شما را با برخی از ویژگی و مشخصه های مهم این محصول آشنا سازیم، تا پیش از خرید مد نظر داشته باشید.

خرید کاغذ دیواری کودکان قابل شستشو

فروشگاه دیوار دکور از جمله مراکزی است که در زمینۀ فروش محصولات دیوارپوش، توانسته اند در لیست، آلبوم کاغذ دیواری کودکان را بی افزایند. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی فرزندانتان می توانید طرح های متنوعی را بر روی دیوار اتاق کودک نصب نمائید که جلوه ای خاص به محیط می بخشد که متناسب با خواستۀ آنها می باشد. از موارد مهمی که پیش از خرید کاغذ دیواری کودکان بایستی در نظر بگیرید، ضد حساسیت و قابل شستشو بودن کاغذ دیواری مطرح می باشد.

در واقع به دلیل کثیف کاری که کودکان و خردسالان در اتاق خود انجام می دهند، نحوۀ نظافت و تمیزکاری دیوارپوش برای والدین از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه با بافت و جنس متفاوت می توانید اقدام به خرید کاغذ دیواری کودکان نمائید. چرم براق، چرم مات، کتان، مخمل، بافت مات، اکلیل دار، متالیک، کاغذی و ... برخی از رایج ترین متریالی است که در تولید کاغذ دیواری و پوستر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از ویژگی های شاخص کاغذ دیواری کودک می توان به بکارگیری رنگ های شاد و جذاب اشاره نمود که بر گرفته از صحنه و شخصیت های انیمیشنی است. بنابراین اگر به دنبال انتخاب کاغذ دیواری کودکان با خاصیت قابلیت شستشو هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()