بهترین محصولات پوستر را در طرح های شیک و مدرن می توانید از طریق فروشگاه دیوار دکور خریداری نمائید. پوستر سبک متفاوتی از محصولات دیوارپوش به شمار می رود که دارای محبوبیت زیادی است چون نظر خیلی از بینندگان را به خود جلب می کند. پوستر پوشش مناسبی برای سطوح دیوار محسوب می گردد و می توان زیبایی نمای داخلی منزل و حتی محیط اداری و تجاری را دو چندان نمود. بدیهی است با خرید پوستر در طرح های متنوع، می توانید تغییرات قابل توجه و چشمگیری در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون بوجود آورید.

سفارش پوستر قابل شستشو و با دوام

با توجه به اینکه طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان برای عموم افراد حائز اهمیت می باشد، همواره در تلاش برای بهره گیری از تکنیک های جدید در این حوزه هستند. بنابراین با استفاده از فناوری پیشرفته توانسته اند موفق به طراحی و چاپ پوستر در طرح های متنوع گردند. به سهولت و با صرف حداقل هزینه می توانید از مزایای پوستر دیواری برای متفاوت جلوه دادن قسمت های مختلف دکوراسیون استفاده نمائید. در حال حاضر فروش پوستر چاپی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود.

شیوۀ نصب پوستر نسبت به کاغذ دیواری بسیار ساده می باشد و به همین دلیل اکثر افراد خواستار خرید پوستر دیواری جهت تزئین دکوراسیون اتاق خواب، سالن پذیرایی و دیگر قسمت های ساختمان می باشند. در حال حاضر در نمای دکوراسیون لابی هتل ها، رستوران ها و محیط های اداری نیز اقدام به نصب پوستر با چسب مخصوص می نمایند. از مشخصه و ویژگی های مهم پوستر می توان به قابل شستشو بودن، تنوع طرح، کیفیت و دوام بالا و ماندگاری چاپ اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با طراحی دکوراسیون منزل و مساحت محیط مورد نظر می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، اقدام به  خرید کاغذ دیواری و پوستر در طرح های مدرن و مجلل با قیمت ارزان نمائید.

     فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()