کاغذ دیواری از رایج ترین محصولاتی است که جهت طراحی دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط های تجاری و اداری بر روی دیوار چسبانده می شوند. فروش کاغذ دیواری لاکچری در لیست آلبوم محصولات دیوارپوش مشاهده می شود. جهت دیزاین قسمت های مختلف دکوراسیون می توان از مزایای کاغذ دیواری و پوستر استفاده نمود. در واقع متناسب با هر سبک طراحی دکوراسیون داخلی، امکان خرید کاغذ دیواری لاکچری  ارزان و گران قیمت برای عموم مشتریان فراهم می باشد. فروشگاه دیوار دکور با هدف گسترش و توسعۀ فعالیت مجموعۀ خود، انواع کاغذ دیواری در طرح های مدرن و کلاسیک را عرضه می نمایند.

خرید کاغذ دیواری لاکچری و مدرن

بدیهی است، با پیشرفت تکنولوژی و صنعت چاپ، تولید کنندگان کاغذ دیواری بتوانند موفق به طراحی و چاپ انواع کاغذ دیواری لاکچری گردند. در نتیجه جهت جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون منزل، نصب پوستر و دیگر طرح های کاغذ دیواری، می تواند در جلب نظر بیننده تأثیرگذار باشد. امروزه سبک های متفاوتی از طراحی و چاپ کاغذ دیواری لاکچری را شاهد هستیم، باعث گردیده تا افراد راحت تر بتوانند متناسب با فضای دکوراسیون، محصول با کیفیت متناسب با سلیقۀ شخصی خود خریداری نمایند.

هزینۀ نصب کاغذ دیواری لاکچری بر پایۀ عوامل متعددی همچون جنس، متراژ محل مورد نظر و دستمزد تعیین می گردد که البته بایستی جهت کسب اطلاعات دقیق تر نسبت به موضوعات مهم این چنینی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، توانسته اند شرایط عرضه و فروش محصولات دیوارپوش و سایر لوازم دکوراسیون داخلی را شفاف سازی نموده و بدین ترتیب امکان بررسی، مقایسه و سفارش اینترنتی کاغذ دیواری لاکچری و سایر محصولات مورد نیازتان را با قیمت مناسب مهیا سازند. در حال حاضر امکان خرید کاغذ دیواری سه بعدی  لاکچری ، نقش برجسته و طرح های انتزاعی در اشکال مختلف، برای علاقه مندان به چنین محصولاتی فراهم می باشد.

 

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()