کاغذ دیواری سه بعدی با اسامی دیگری همچون پوستر دیواری نیز شناخته می شود چون با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی و دستگاه های چاپ پیشرفته طراحی و چاپ می شوند. به طور کلی سبک طراحی و چاپ  کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به محصولات قدیمی کاغذ دیواری بسیار متفاوت بوده و برای عموم افراد بسیار چشمگیر، جذاب و خیره کننده می باشد. نسل جدید محصولات کاغذ دیواری، علاوه بر اینکه از نظر چاپ بسیار متفاوت طراحی شده اند، بلکه از نظر کیفیت نیز دارای سطح قابل قبولی است. فروشگاه دیوار دکور در لیست محصولات دیوارپوش، توانسته اند موفق به فروش کاغذ دیواری لاکچری سه بعدی گردند.

مهمترین تمایز میان کاغذ دیواری سه بعدی و ساده

همانطور که در قسمت مذکور بدان اشاره نمودیم، چاپ کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های متنوع صورت می پذیرد. این مسئله باعث گردیده تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند تغییرات مورد نظر خود را در گوشه و کنار دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط های اداری و تجاری بوجود آورند. به عنوان مثال امکان نصب کاغذ دیواری سه بعدی طرح برجسته برای پشت میز تلویزیون، مبلمان، سرویس خواب، محیط آشپزخانه، لابی، کنار آینه و میز کنسول و ... فراهم می باشد.

بدین ترتیب راحت تر از گذشته می توانید تغییرات مورد پسند خود را با استفاده از محصولات پوستر دیواری سه بعدی بوجود آورید. در صورت تمایل به تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی منزل با کمترین بودجۀ مالی می توانید از مزایای تصاویر و طرح های آمادۀ کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب استفاده نمائید. صرف نظر از قیمت خرید کاغذ دیواری لاکچری در نوع کاغذ دیواری سه بعدی، بایستی توجه ویژه نسبت به جنس کاغذ آن و کیفیت چاپ تصاویر داشته باشید. جهت بررسی بیشتر و مقایسۀ طرح های جدید کاغذ دیواری لاکچری سه بعدی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()