کاغذ دیواری از قدیمی ترین محصولات دیوارپوش به شمار می رود که قدمت آن به دوران باستان چین بازمی گردد. در واقع در کشور چین، برخی از افراد برای پوشاندن سطوح دیوار خاکی، از کاغذ و بسته بندی های برنج استفاده می نمودند و بدین ترتیب جرقۀ اولیه برای طراحی و تولید کاغذ دیواری و محصولات دیوارپوش زده شد. با گذشت زمان و ورود این صنعت، در اورپا متحول گشت چون با بهره گیری از فناوری های پیشرفته تر توانستند موفق به فروش  کاغذ دیواری چاپی گردند. هر چه از عمر صنعت تولید محصول کاغذ دیواری گذشت، افراد بیشتری در این صنعت وارد شدند و این مسئله باعث گردید تا بیش از گذشته تنوع طرح کاغذ دیواری افزایش پیدا کند.

خرید کاغذ دیواری در طرح های شیک

فروشگاه دیوار دکور به عنوان عرضه کنندۀ محصولات و تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته اند جهت توسعۀ فعالیت خود، طرح های متنوعی از پوستر و کاغذ دیواری را به مشتریان پیشنهاد دهند. همواره بسیاری از افراد نصب کاغذ دیواری را نسبت به نقاشی ساختمان ترجیح می دهند و به همین دلیل این صنعت همواره به فعالیت خود ادامه می دهد. به نحوی شرایط برای طراحی و چاپ کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک آسان تر شده است. طراحان دکوراسیون داخلی راحت تر از گذشته می توانند نمای دکوراسیون را در طرح های متنوع تر تزئین نمایند.

با انتخاب کاغذ دیواری مناسب می توانید تأثیر مستقیم بر روی دیدگاه و نظر بینندگان بگذارید. قطعاً تنوع چاپ کاغذ دیواری در طرح های ساده و پیچیده به افراد کمک می کند که بتوانند متناسب با سلیقۀ شخصی و نوع کاربری که محیط های مختلف دارند ، بهترین محصول دیوارپوش را در قسمت های مختلف دکوراسیون نصب نمایند. جهت مشاهدۀ طرح های متنوع و قیمت  خرید کاغذ دیواری سه بعدی ، لاکچری و ساده می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()