پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری از محبوبیت بیشتری برخوردار است چون تولید کنندگان توانسته اند در طرح های متنوع تر و با کیفیت مرغوب تر آنها را چاپ نمایند. پوستر دیواری پتینه نیز یکی از پرفروش ترین طرح هایی است که افراد زیادی جهت تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان از آن استفاده می نمایند. پتینه یک سبک هنری است که با ترکیب رنگ های مختلف، به وسایل نمای قدیمی می دهد. در همین راستا، تولید کنندگان محصولات دیوارپوش تلاش نمودند با بهره گیری از این چنین تکنیک هایی، اقدام به فروش پوستر دیواری پتینه نمایند. فروشگاه دیوار دکور پس از بررسی نیاز مشتریان، در لیست محصولات دیوارپوش، آلبوم  پوستر دیواری پتینه  را در طرح های قدیمی و جدید عرضه می نمایند.

خرید پوستر دیواری پتینه ارزان و بادوام  

بدون شک با انتخاب پوستر دیواری مناسب، تغییرات خاصی را می توانید در فضای دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی، تجاری و غیره بوجود آورید. بر خلاف تصور خیلی از افراد که به کارگیری هنر پتینه برای قدیمی جلوه دادن اشیاء مختلف می باشد، لازم به ذکر است که با بهره گیری از نرم افزارهای گرافیکی پیشرفته، توانسته اند موفق به طراحی پوستر دیواری پتینه در طرح های مدرن و امروزی گردند.

بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون های متفاوت، امکان خرید پوستر دیواری پتینه در ابعاد و طرح های شیک برای شما فراهم می باشد. جهت تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی منزل برخی از افراد نصب پوستر دیواری را بجای نقاشی ساختمان انتخاب می نمایند. پوسترها در طرح های متنوع چاپ می شوند و به همین دلیل امکان به کارگیری محصولات دیوارپوش در نمای داخلی هر دکوراسیون مورد استقبال قرار می گیرد. قیمت خرید پوستر نوع پتینه بر مبنای فاکتورهایی منجمله طرح، سایز و جنس کاغذ پوستر تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با فضای دکوراسیون منزل، همچون گذشته برخی از افراد نصب محصولات دیوارپوش را انتخاب می نمایند که در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور ، طرح های جدید پوستر دیواری پتینه را می توانید مشاهده نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()