کاغذ دیواری از دیگر وسایلی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شود و می توان جهت خارج نمودن از فضای یکنواختی به کار برد. فروش کاغذ دیواری بر اساس جنس کاغذ و طرح در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد و بدین ترتیب عموم افراد می توانند متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستند، کاغذ دیواری با طرح مورد پسند خود را خریداری نمایند. متناسب با نوع کاربری فضای مورد نظر، می توانید اقدام به خرید کاغذ دیواری در ابعاد و طرح های مختلف نمائید تا هارمونی میان اجزای مختلف دکوراسیون را حفظ کنید. اگر در پی خرید  کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی هستید، متناسب با سلیقه شخصی قادر به انتخاب طرح شیک و منحصر به فرد می باشید.

خرید کاغذ دیواری با قابلیت شستشو

در حال حاضر، خریدار علاوه بر اینکه به طرح کاغذ دیواری را در نظر بگیرد، میزان کیفیت جنس کاغذ دیواری از نظر دوام، ماندگاری چاپ و قابل شستشو بودن میز مورد بررسی قرار گرفته می شود. کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری نقش برجسته، کاغذ دیواری راه راه، کاغذ دیواری پتینه، کاغذ دیواری مخمل، کاغذ دیواری داماسک و ... برخی از انواع طرح کاغذ دیواری به شمار می روند که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

با توجه به اینکه اکثر افراد با دغدغه های زیادی رو به هستند، امکان مراجعه حضوری به مراکز فروش نیست ولی هم اکنون راه اندازی مراکز فروش اینترنتی به افراد امکان جستجوی بدون محدودیت را می دهد. بدین وسیله متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید بهترین کاغذ دیواری را انتخاب و با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید. خوشبختانه شاهد طراحی و چاپ کاغذ دیواری در طرح های مختلف هستیم و این مزیت قابل توجهی در انتخاب و  خرید کاغذ دیواری سه بعدی محسوب می گردد.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()