پوستر دیواری یکی از متدهای خاص در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود و همواره طرفداران خاص خود را در سراسر جهان جلب می کند. تمامی افراد از دیدن زیبایی لذت می برند و به همین دلیل تلاش می کنند از متریال متفاوتی جهت جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون منزل استفاده نمایند. امروزه بیش از گذشته افراد نسبت به خرید پوستر دیواری که از مدل های جدید محصولات دیوارپوش به شمار می رود، استقبال می کنند چون طرح های متنوعی از این نوع کاغذ دیواری را می توان در سطح بازار خریداری نمود. فروشگاه دیوار دکور چندین سال است که با تأمین تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته اند امکان خرید انواع پوستر دیواری مدرن و کلاسیک و تابلو کنواس را برای مشتریان فراهم سازند.

مزایای خرید پوستر دیواری برای منزل

اگر به دنبال تزئین دکوراسیون قسمت های مختلف منزل خود هستید، نصب تابلو کنواس و پوستر دیواری سه بعدی را برای سالن پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و دیگر قسمت ها پیشنهاد می دهیم. به طرز باور نکردنی، تنها با نصب پوستر دیواری در ابعاد کوچک، می توانید تغییرات چشمگیر و کاملاً جذاب برای خود و بینندگان فراهم آورید. در حال حاضر می توانید پوستر دیواری قابل شستشو و با کیفیت در ابعاد متفاوت خریداری نمائید.

با ایجاد عوامل متعدد این چنینی می توانید فضایی فرح بخش، گرم و صمیمانه ای را در محیط منزل و یا کسب و کار خود فراهم آورید. در این صورت انگیزه و حال و هوای افراد می تواند دگرگون نموده و حس خوشایندی برای آنان بوجود آورید. سبک های متفاوتی از پوستر دیواری را می توانید در سطح بازار خریداری نمائید. پوستر دیواری طرح کودک، پوستر دیواری طرح مشاغل، پوستر دیواری طرح گل و شکوفه های بهاری، پوستر دیواری طرح منظره و ... برخی از مدل و طرح های رایج در بازار به شمار می روند که می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به صورت آنلاین و کاملاً تضمین شده خرید تابلو کنواس و پوستر دیواری را انجام دهید.

 

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 264
نمایش همه
علاقه مندی ها ()