آینه کنسول یکی دیگر از وسایل و تجهیزات دکوراتیو است که می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی از آن استفاده نمائید. امروزه بیش از گذشته بر تنوع مدل های میز و آینه کنسول افزوده اند که باعث گردیده تا افراد نسبت به فضای دکوراسیون داخلی، راحت تر بتوانند آن را تهیه نمایند. اگر متقاضی خرید  آینه کنسول برای سالن پذیرایی هستید، متناسب با دیزاین دکوراسیون، طرح مورد پسند خود را از میان محصولات موجود در فروشگاه خریداری نمائید. فروشگاه بهسازان چوب سال های متوالی است که در عرصۀ فروش لوازم دکوراسیون داخلی خانگی و اداری فعالیت دارند و توانسته اند محصولات متنوعی را عرضه نمایند.

طرح های متنوع میز و آینه کنسول

آینه کنسول پلیمری، آینه کنسول پایه چوبی، آینه کنسول قدی، آینه کنسول چوبی تونیک معرق، آینه کنسول چوبی دو کشو معرق، آینه کنسول شش پایه معرق و ... برخی از انواع آینه کنسول موجود در بازار به شمار می روند که امکان خرید آنها در رنگبندی و طرح های متنوع برای خریداران فراهم می باشد. متناسب با فضای دکوراسیون داخلی منزل، به راحتی می توانید لوازم دکوراتیو متنوعی را تهیه نمائید.

بیشترین کاربرد آینه کنسول، تزئین فضای دکوراسیون به بهترین شکل ممکن می باشد. در واقع متناسب با مساحت اتاق و سالن پذیرایی می توانید نسبت به خرید آینه کنسول تصمیم بگیرید. در حال حاضر جهت تولید میز و آینه کنسول از متریال فلزی و چوبی بهره گرفته می شود. در ابعاد و اشکال متفاوت می توانید اقدام به خرید آینه کنسول نمائید که بتوانید تغییرات چشمگیر در فضای قسمت های مختلف بوجود آورند. برای خرید صندلی راک نیز می توانید از طریق سایت بهسازان انواع بهترین صندلی راک را تهیه نمایید. 

طرح های متنوعی از آینه کنسول تولید و به بازار عرضه می شوند و این مسئله باعث گردیده تا افراد راحت تر بتوانند متناسب با فضای دکوراسیون داخلی، بهترین محصول را از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به صورت آنلاین همراه با ضمانت خریداری نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()