تخت دو طبقه در مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند. با توجه به کاهش متراژ ساختمان های مسکونی، افرادی که بیش از یک فرزند دارند و متأسفانه نمی توانند برای هر کدام از آنها یک اتاق جداگانه در نظر بگیرند. بدین ترتیب با خرید تخت دو طبقه می توانید سرویس خواب مناسبی را برای آنان فراهم آورید. ضمن آنکه برخی از مجموعه ها همچون محیط های درمانی، بیمارستان ها، پادگان و محیط های نظامی، خوابگاه ها و ... جهت فراهم نمودن تخت خواب مجزا برای تعداد بیشتری از افراد، اقدام به خرید تخت دو طبقه می نمایند. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز معتبر در عرصۀ فروش لوازم خانگی، امکان خرید بهترین سرویس خواب را برای مشتریان فراهم نموده اند.

خرید تخت دو طبقه کشویی

بنابراین شما متناسب با نیازی که نسبت به تهیۀ سرویس خواب خود احساس می کنید، می توانید اقدام به خرید تخت دو طبقه چوبی و یا فلزی نمائید. از آنجایی که امروزه شاهد تنوع بالای سرویس های خواب در سطح بازار هستیم، متناسب با موقعیتی که دارید، می توانید مناسب ترین آن را خریداری نمائید.

تخت دو طبقه تمام فلزی، تخت دو طبقه چوبی کشودار، تخت دو طبقه طرح کودکانه، تخت دو طبقه پسرانه و دخترانه از جمله انواع تخت دو طبقه به شمار می روند که می توانید با قیمت مناسب آنها را خریداری نمائید. افرادی که در صدد برای خرید تخت برای اعضای خانواده می باشند، با در نظر گرفتن میزان مساحت اتاق و ترکیب رنگبندی تجهیزات دکوراسیون داخلی انتخاب و خرید خود را نهایی نمایند. فروش تاب ریلکسی از طریق سایت در تنوع بالا انجام می گیرد. 

قیمت تخت دو طبقه بر پایۀ عوامل متعددی مشخص می گردد و به همین دلیل امکان خرید تخت دو طبقه ارزان و همچنین گران برای عموم متقاضیان فراهم می باشد که می توانید نگاهی به محصولات سرویس خواب در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()