پوستر دیواری گل از رایج ترین طرح های محصولات دیوارپوش به شمار می رود. امروزه به سهولت می توان فضای دکوراسیون داخلی را با خرید  پوستر دیواری گل  تزئین نمود. هدف از نصب پوستر دیواری طرح دار، زیباتر نمودن فضای دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی، تجاری، اداری و غیره می باشد. امروزه شاهد تولید انواع پوستر دیواری سه بعدی گل هستیم که نمایانگر تصاویر واقعی است و به همین دلیل زیبایی و جلوۀ خاصی در محیط بوجود می آورد. فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینۀ فروش محصولات دیوارپوش منجمله پوستر دیواری گل فعالیت دارد.

خرید پوستر دیواری گل برای تزئین دکوراسیون پذیرایی

بدین ترتیب با مشاهدۀ آلبوم پوستر دیواری گل که توسط این مجموعۀ معتبر گردآوری شده است، می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی، قیمت و نوع کاربری محیط بهترین پوستر دیواری گل را انتخاب و خریداری نمائید. همانطور که می دانید گل نمایانگر زیبایی است و به همین دلیل در طراحی محصولات دیوارپوش، شاهد تولید انواع کاغذ دیواری گل و پوستر دیواری سه بعدی گل در ابعاد متفاوت هستیم.

هم اکنون متناسب با فضای دکوراسیون های مختلف، امکان نصب پوستر دیواری گل در ابعاد و طرح های متنوع و شیک برای شما فراهم می باشد. بدون شک اگر از یکنواختی حال و هوای پیرامون خود در محیط منزل خسته شده اید، تنها با نصب پوستر دیواری گل و شکوفه های بهاری به صورت نقش برجسته و یا سه بعدی، تغییرات شگرف و قابل توجهی ایجاد نمائید.

با توجه به اینکه تنوع محصولات پوستر دیواری در بازار بسیار است، با در نظر گرفتن موقعیت های مختلف به سهولت می توانید، مناسب ترین پوستر دیواری را انتخاب و خریداری نمائید. جهت خرید تابلو دکوراتیو و انتخاب طرح های جدید پوستر دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، بهترین آنها را انتخاب و خریداری نمائید.

 

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()