پوستر از جدیدترین محصولات دیوارپوش به شمار می رود که امکان نصب آن در ابعاد متفاوت در گوشه و کنار دکوراسیون داخلی فراهم می باشد. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون داخلی منزل، می توانید از تنوع طرح  پوستر  برای ایجاد تغییرات چشمگیر و زیبا استفاده نمائید. فروش پوستر از سوی مراکز عرضۀ محصولات دیوارپوش صورت می پذیرد و بدین ترتیب می توانید با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، فضایی فرح بخش را با استفاده از این نوع محصولات بوجود آورید. جهت مشاهدۀ طرح های جدید و مدرن پوستر می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

خرید پوستر سه بعدی در طرح های متنوع

از مهمترین ویژگی های پوستر می توان به سبک طراحی و کیفیت چاپ آنها اشاره نمود که ماندگاری بالایی دارند. اگر خواستار ایجاد تغییراتی در فضای دکوراسیون اخلی منزل هستید، خرید و نصب پوستر با طرح های متنوع می تواند بهترین راهکار محسوب گردد. ضمن آنکه به صورت کاملاً خلاقانه می توان قسمت های مختلف منزل را با استفاده از پوستر مدرن و کلاسیک تزئین نمود.

البته با نصب پوستر پتینه، می توان فضای دکوراسیون داخلی را به سبک کلاسیک تزئین و چیدمان نمود. بدون شک هزینۀ ایجاد تغییرات با خرید پوستر و نصب آن در گوشه و کنار منزل می تواند تغییرات اساسی در فضای دکوراسیون ایجاد نماید. اگر در صدد برای خرید پوستر کودک هستید، متناسب با جنسیت فرزندانتان و سلیقۀ شخصی آنها، در ابعاد متفاوت از تنوع سبک طراحی و چاپ این محصول دیوارپوش استفاده نمائید.

بدیهی است که می توانید جلوه ای متفاوت در فضای دکوراسیون اتاق فرزندانتان بوجود آورید. جهت سفارش خرید تابلو کنواس و انواع پوستر با دوام و ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید. هم اکنون در سبک های متنوع می توانید، فضای دکوراسیون داخلی را با نصب پوستر دیواری تزئین نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()