تخت دو طبقه از دیگر مدل های تخت خواب در بازار به شمار می رود که برخی از افراد به دلایل مختلف خواستار خرید تخت دو طبقه بزرگسال و یا کودکانه هستند. در این مقاله تلاش داریم تا شما را با مزایا و معایب تخت دو طبقه آشنا سازیم تا بدین وسیله بتوانید محصول با کیفیتی را خریداری نمائید. علت استقبال از تخت دو طبقه، این است که تنها فضای یک تخت خواب را می گیرد و به همین دلیل گزینۀ مناسبی برای افرادی است که قادر به در اختیار گذاشتن اتاق خواب جداگانه برای هر کدام از فرزندان خود نمی باشند. فروشگاه بهسازان چوب به منظور پاسخ دهی به مشتریان خود، قادر به فروش انواع  تخت دو طبقه در طرح و جنس مختلف هستند.

خرید تخت دو طبقه با دوام و ارزان قیمت

امروزه شاهد فروش تخت دو طبقه در طرح های آماده و یا سفارشی می باشیم. بنابراین متناسب با سلیقۀ شخصی خود و فرزندانتان می توانید نسبت به خرید تخت دو طبقه دخترانه و یا پسرانه اقدام نمائید. همانطور که می دانید برخی از سازمان ها نیازمند به تأمین تخت دو طبقه برای پرسنل خود هستند. چرا که محدود بودن فضای اتاق برای قرار دادن چندین تختخواب یکنفره، به سهولت می توان از مزایای تخت دو طبقه استفاده نمود.

جهت خرید تخت دو طبقه، در نظر گرفتن جنس بدنۀ تخت و طرح آن برای خریدار حائز اهمیت می باشد. بدین ترتیب متناسب با فضایی که قصد قرار دادن تخت خواب را دارید، به بهترین شکل ممکن می توانید بهترین تخت دو طبقه بزرگسال را خریداری نمائید. با این تفاسیر قیمت تخت دو طبقه بر اساس جنس و طرح آن تعیین می گردد. در صورت تمایل به خرید تخت دو طبقه چوبی و فلزی و  خرید کتابخانه چوبی می توانید به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()