تخت دو طبقه از دسته بندی های دیگر سرویس خواب به شمار می رود که گزینۀ مناسبی برای خانواده هایی است که فضای کافی برای در اختیار گذاشتن اتاق مجزا برای هر کدام از فرزندان خود ندارند. بدین ترتیب با خرید تخت دو طبقه برای کودکان خود، تلاش می کنند فضای مناسبی برای خوابیدن و استراحت کردن آنها به صورت اختصاصی و شخصی فراهم آورند. از گذشته تا کنون شاهد تولید و فروش  تخت دو طبقه  در سطح بازار می باشیم که البته با گذشت زمان تنوع این محصول رو به رشد بوده است. فروشگاه بهسازان چوب در لیست محصولات سرویس خواب، انواع تخت دو طبقه کودک و بزرگسال را در طرح های امروزی و مدرن در دسترس انتخاب مشتریان قرار داده اند.

خرید تخت دو طبقه کشویی

فاکتورهای متعددی در خصوص انتخاب و خرید تخت دو طبقه وجود دارد که قصد داریم در ادامۀ این پست به آنها بپردازیم. قطعاً در این صورت، راحت تر می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید. در حال حاضر تنوع بالای طرح تخت دو طبقه دخترانه و پسرانه را می توانید در بازار مشاهده نمائید که به صورت آماده و یا سفارشی خریداری نمائید. برای اطلاع از خرید کتابخانه چوبی به سایت این مجموعه ی معتبر مراجعه کنید.

ابعاد، طرح و جنس آن از جمله عوامل تعیین کننده بر قیمت تخت دو طبقه به شمار می روند. با توجه به اینکه تخت دو طبقه فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد، به همین دلیل تولید کنندگان تلاش نموده اند، این نوع تخت را همراه با قفسه های کشویی طراحی نمایند. قطعاً از فضای اشغال شده به بهترین شکل ممکن بهره گرفته می شود. امروزه بیشتر افراد خواستار خرید تخت دو طبقه کشویی هستند چون فضایی را برای تخصیص لوازم شخصی آنها مهیا می کند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، دسترسی به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه خواهید داشت و در نهایت، پس از بررسی تمامی محصولات، انتخاب و خرید تخت دو طبقه مورد پسند خود را انجام دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()