صندلی راک یکی از صندلی های پرفروش در بازار محسوب می گردد که انتخاب خیلی از افراد است. این نوع صندلی با اسامی صندلی راکینگ، صندلی گهواره ای و ننو نیز در سطح بازار شناخته می شوند. در گذشته اکثر افرادی که علاقه مند به خرید صندلی راک  بودند، پدر بزرگان و مادر بزرگ ها بودند که گوشه ای از فضای داخل منزل و یا بالکن را برای قرار دادن آن اختصاص داده بودند ولی امروزه در تمام سنین می توانید متقاضیان خرید صندلی راک را ملاحظه نمائید چون استفاده از آن به افراد حس آرامش خاصی می بخشد. فروشگاه بهسازان چوب از توزیع کنندگان لوازم خانگی چوبی به شمار می روند که توانسته اند در دسته بندی های مختلف، تجهیزات کاربردی عرضه نمایند که نقش بسزایی در رفاه زندگی افراد دارد.

خرید صندلی راک قدیمی

پیش از هر اقدامی در خصوص انتخاب و خرید صندلی راک، توصیه می کنیم توجه ویژه نسبت متریال به کار رفته در طراحی و ساخت آن داشته باشید. در چند سال اخیر شاهد عرضۀ صندلی راک در طرح های مدرن و شیک هستیم. صندلی راک مکانیزم دار که تجهیز به پاف هستند، به عنوان مدل های جدید این صندلی توسط برخی از مراکز عرضه کننده تجهیزات دکوراسیون داخلی به فروش می رسند.

اگر به دنبال تأمین آرامش در رفاه زندگی خود هستید، می توانید از صندلی راک کمک بگیرید. این نوع صندلی به دلیل حرکت گهواره ای شکلی که دارد، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. به عبارتی برای افراد آرامش بخش است که می توانند بدون دغدغه و آسودگی خاطر بر روی صندلی راک بنشینند و بدین ترتیب لحظات خوبی را برای خود رقم بزنند. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت خرید کمد لباس و صندلی راک می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و پس از بررسی محصولات موجود در فروشگاه، صندلی راک با قیمت ارزان را انتخاب و خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 417
نمایش همه
علاقه مندی ها ()