تابلو کنواس در سبک های مدرن طراحی و چاپ می شوند. بدین ترتیب متناسب با دکوراسیون های مختلف می توان در ابعاد متفاوت، اقدام به خرید تابلو کنواس نمود. لازم به ذکر است که سبک طراحی و ساخت تابلو کنواس در دسته بندی تابلوهای دکوراتیو می باشد که می توان تغییرات قابل توجهی در فضای دکوراسیون بوجود آورد. کنواس نوعی پارچه ای است که از جنس نخ کتان تولید می شود و بدین ترتیب متناسب با فضا و طراحی دکوراسیون داخلی می توانید  تابلو کنواس  را انتخاب و خریداری نمائید.

خرید تابلو کنواس و نکات طلایی خرید آنها

سبک متفاوتی از تابلوهای کنواس را می توانید در فضای منزل، محیط کار و اداری به کار گیرید. با مراجعه به فروشگاه دیوار دکور، راحت تر می توانید با دسترسی داشتن به تجهیزات دکوراسیون داخلی، انتخاب و خرید خود را در خصوص تابلوهای کنواس بگیرید.

طراحی و چاپ تابلو کنواس با استفاده از دستگاه های چاپ و یا به صورت دستی انجام می پذیرد. به عبارتی بوم این گونه تابلوها از جنس پارچه کنواس می باشد که دارای الیاف نخی و کتان می باشد که قابلیت رنگ پذیری فوق العاده زیادی دارند. به همین دلیل با خلاقیت توانسته اند موفق به چاپ انواع تابلو کنواس گردند. بدین وسیله شما با آسودگی خاطر، متناسب با فضای دکوراسیون مختلف، می توانید تابلو کنواس انتخاب و خریداری نمائید. یکی از نکات مهم که در حوزۀ خرید تابلو کنواس حائز اهمیت می باشد، کیفیت چاپ تصاویر آن می باشد که نقش مؤثر در ماندگاری و زیبایی آن خواهد داشت.

چاپ عکس و تصویر بر روی بوم کنواس متقاضیان زیادی دارد چون بدین ترتیب می توانند  تابلو دکوراتیو ارزان طراحی نموده و به بازار عرضه نمایند. اگر در پی خرید تابلو کنواس هستید، با مراجعه به برخی از مراکز عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی منجمله فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به سهولت می توانید انتخاب و خرید نهایی خود را انجام دهید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()