پوستر دیواری مشاغل از جمله پرفروش ترین انواع پوسترهایی است که در ابعاد متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. پوستر که به آن اعلان، پلاکات و یا آفیش گفته می شود، متشکل از صفحات کاغذی است ولی مقصود از پوستر دیواری مشاغل، نسل جدید کاغذهای دیواری است که بر روی آنها تصاویر مشاغل و کسب و کارهای مختلف درج می شود. بدین وسیله افرادی که در مشاغل مختلف فعالیت دارند، با خرید پوستر دیواری مشاغل می توانند فضای دکوراسیون محل کار خود را تزئین نمایند. فروشگاه دیوار دکور به منظور توسعۀ فعالیت و عرضۀ محصولات متنوع به مشتریان، موفق به تأمین و فروش انواع پوستر دیواری مشاغل در ابعاد و طرح های متنوع گردند.

خرید پوستر دیواری مشاغل ضد آب

بدین ترتیب افرادی که به دنبال طراحی دکوراسیون فضای اداری، تجاری و بیزینس های آزاد هستند، به سهولت می توانند از مزایای پوسترهای دیواری مشاغل بهره گیرند. نصب پوستر دیواری مشاغل در ابعاد کوچک نیز به تنهایی می تواند تأثیرات قابل توجهی در فضای دکوراسیون داشته باشد. به عبارتی متناسب با فضایی که دارید، می توانید از تنوع طرح تصاویر پوستر دیواری سه بعدی مشاغل بهره گیرید.

چسباندن پوستر دیواری مشاغل راحت تر از هر چیز دیگری نوع فعالیتی که انجام می دهید را به بینندگان معرفی کند. بنابراین اگر فعالیت خود را تازه تأسیس نموده اید و به دنبال تبلیغات و یا معرفی نوع حرفۀ خود هستید، می توانید از مزایای پوستر دیواری مشاغل در ابعاد متفاوت بهره گیرید. لازم به ذکر است که هم اکنون امکان چاپ پوستر دیواری مشاغل سفارشی مطابق با طرح مورد دلخواه برای شما فراهم می باشد. استفاده از پوستر دیواری در فضای دکوراسیون بسیار چشمگیر و در عین حال برای بینندگان جذاب می باشد که می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به صورت آنلاین خرید تابلو کنواس و پوستر دیواری مشاغل را انجام دهید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()