مبل اداری یکی از کاربردی ترین وسایل برای محیط های اداری به شمار می رود. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید مبل اداری وجود دارد که مبحث این مقاله را به این موضوع اختصاص داده ایم. بدون شک وارد محیط های اداری شده اید و اولین چیزی که توانسته نظر شما را به خود جذب کند، تجهیزات دکوراسیون داخلی منجمله مبلمان اداری است. در واقع انتخاب و خرید مبل اداری نقش بسزایی بر روی جلوۀ دکوراسیون داخلی اتاق خواهد داشت و می بایست متناسب با فضا و نوع فعالیتی که انجام می دهید لوازم و تجهیزات دکوراسیون اداری را خریداری نمائید. فروشگاه بهسازان چوب سال های متوالی است که توانسته فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ فروش تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی منجمله انواع لوازم اداری و خانگی همچنان ادامه دهد.

خرید نیم ست مبل اداری

اگر به دنبال خرید مبل اداری هستید، توصیه می کنیم متناسب با سبک طراحی دکوراسیون داخلی اتاق، انتخاب خود را انجام دهید. ضمن آنکه سطح روابط و افرادی که با آنها مشارکت دارید از دیگر موارد مهمی است که در انتخاب مبل اداری شما تأثیرگذار می باشد. معمولاً نیم ست اداری بیشتر متقاضی دارد چون تعداد نفراتی که قصد ملاقات مدیریت یک مجموعه را دارند کمتر بوده و این تعداد مبل کافی است. نیم ست مبل اداری چستر به عنوان اولین گزینه برای مبلمان اتاق مدیریت انتخاب می شود.

دسته بندی مبل اداری به صورت تک نفره و دو نفره می باشد که می توانید به هر تعداد تهیه نمائید. به صورت نیم ست و یا ست کامل 7 نفره به بیشتر می توانید آنها را تهیه نمائید. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون می توانید مناسب ترین مبل اداری را با قیمت مناسب خریداری نمائید. جهت خرید کمد لباس و مبل اداری می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب انتخاب نموده و سفارش دهید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()