تخت دو طبقه متقاضیان خاص خود را دارد چون طراحی و کاربری خاص خود را دارد. در واقع افرادی که فضای کافی برای قرار دادن تخت مجزا برای هر کدام از فرزندان خود ندارند ، اقدام به خرید  تخت دو طبقه  می نمایند. این نوع تخت به دلیل طراحی خاصی که دارد، بسیار کاربردی است و در عین حال نظر خیلی از والدین و مدیران برخی از مجموعه ها را به خود جلب نموده است. در ادامۀ متن، فروشگاه بهسازان چوب تلاش دارد تا شما را بیشتر با ویژگی های یک تخت دو نفره مناسب آشنا سازد و بدین ترتیب با نگاه دقیق تر بتوانید سرویس خواب مورد نیازتان را تهیه نمائید.

خرید تخت دو طبقه ارزان مرغوب

جنس، ایمنی، داشتن لبه محافظ، کفی تخت خواب و طراحی نردبان از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید تخت دو طبقه بایستی به آنها توجه داشته باشید. به طور کلی جهت خرید هر مدل تخت خواب، لازم است که یک سری اطلاعات اولیه از آن کالا داشته باشید تا بدین وسیله بتوانید مناسب ترین محصول را خریداری نمائید. با توجه به اینکه دو فرد از یک تخت دو طبقه استفاده می کنند، بایستی بدنۀ تخت تحمل وزن وارده را داشته باشد. خرید صندلی راک را به صورت آنلاین از سایت انجام دهید.

قطعاً با تخت خواب هایی که پس از مدت زمان کوتاهی صدای ناهنجار تولید می کنند، رو به رو شده اید. بنابراین بایستی هنگام خرید تخت دو طبقه وضعیت اتصال اجزای مختلف تخت و استحکام بدنه و کفی تخت خواب را به طور دقیق بررسی نمائید. عمدتاً از متریال چوب طبیعی یا مصنوعی و یا فلز برای ساخت تخت دو طبقه بهره گرفته می شوند. بدین ترتیب با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می توانید پس از مشاهدۀ مدل های متنوع موجود در فروشگاه، بهترین سرویس تخت دو طبقه را همراه با گارانتی مطمئن خریداری نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()