پوستر دیواری پتینه به دلیل طرح متنوعی که نسبت به پوسترهای دیگر دارد، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود. پتینه سبک متفاوتی از هنر نقاشی به شمار می رود که نمایی قدیمی به محیط می بخشد. نصب پوستر دیواری پتینه مناسب ترین گزینه برای ایجاد تغییر در فضای دکوراسیون داخلی به شمار می رود و می توان فضایی ایده آل بوجود آورد. امروزه بهترین طرح ها و تصاویر برای چاپ پوستر و کاغذ دیواری استفاده می نمایند و این مسئله باعث گردیده تا افراد راحت تر بتوانند متناسب با فضاهای مختلف بهترین پوستر دیواری را خریداری نمایند. هم اکنون فروشگاه دیوار دکور توانسته جهت برآورده نمودن نیاز مشتریان در لیست محصولات دیوارپوش، امکان خرید پوستر دیواری پتینه را در طرح های شیک مدرن و کلاسیک فراهم آورند.

پوستر دیواری پتینه قابل شستشو و ارزان

ابعاد پوستر، کیفیت چاپ، داشتن قابلیت شستشو، میزان تابش نور، محل کاربرد آن و نحوۀ نصب بر روی دیوار برخی از موارد مهم و کلیدی در انتخاب و خرید پوستر دیواری پتینه و دیگر محصولات دیوارپوش به شمار می روند. سبک هنر پتینه همواره مورد توجه عموم افراد قرار گرفته می شود چون به تصاویر ساده می توان معنایی تازه و متفاوت بخشید. این هنر بر روی هر اثری قابلیت پیاده سازی دارد و به همین دلیل سبک طراحی و چاپ پوستر دیواری پتینه توسط خیلی از افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود.

قیمت فروش پوستر دیواری پتینه نیز تفاوت قابل توجهی نسبت به دیگر انواع پوستر موجود در بازار ندارد. البته جنس کاغذی که برای تولید پوستر دیواری پتینه مورد استفاده قرار گرفته می شود، قطعاً بر روی قیمت این محصول تأثیر می گذارد. در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، دسترسی بیشتر به کلیۀ آلبوم های پوستر دیواری خواهید داشت و راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 480
نمایش همه
علاقه مندی ها ()