چند سال اخیر بیشتر شاهد فروش کاغذ دیواری کودکان در طرح های متنوع هستیم چون ایده پردازی تولید کنندگان محصولات دیوارپوش نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری نموده است. بدین ترتیب والدین می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی فرزندان و جنسیت آنها، طرح های متنوعی از کاغذ دیواری کودکان را در ابعاد متفاوت خریداری نمایند. در عین حال خیلی از والدین پیش از به دنیا آمدن فرزندانشان علاقه مند به تزئین دکوراسیون اتاق نوزادان با تصاویر زیبا، جذاب و کودکانه هستند. نصب کاغذ دیواری سه بعدی کودکان می تواند پاسخگوی کلیۀ موارد مذکور باشد. با استفاده از این فرصت می توان در مدت زمان کوتاه اجرا نمود. فروشگاه دیوار دکور متناسب با سلایق مختلف، طرح های متنوعی از پوستر و کاغذ دیواری را عرضه می نمایند.

تغییر دکوراسیون اتاق نوزاد با خرید کاغذ دیواری کودکان

تزئین اتاق کودک یکی از تجربه های دوست داشتنی است که والدین در دوره ای از زندگی با آن رو به رو می شوند. تزئین دکوراسیون جدید از سطوح دیوار آغاز می گردد و به همین دلیل انتخاب طرح کاغذ دیواری  می تواند زیبایی منحصر به فرد و زیبایی در نمای کلی بوجود آورد. بدین ترتیب نصب کاغذ دیواری کودکان در طرح شخصیت های کارتنی و فانتزی بسیار جذاب و دیدنی است. فروش پوستر دیواری پتینه در این مجموعه در طرح های متنوع ارائه می شود. 

قیمت کاغذ دیواری کودکان به عوامل مختلفی وابسته می باشد که می توان به ابعاد و جنس کاغذ آنها اشاره نمود. بر حسب نیاز هر دکوراسیون داخلی می توانید به سهولت کاغذ دیواری مناسبی را خریداری نمائید. این مسئله در رابطه با تزئین  دکوراسیون اتاق کودکان و نوزاد صدق می کند. فروش کاغذ دیواری کودکان در دسته بندی و طرح های متنوع صورت می پذیرد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، بهترین کاغذ دیواری سه بعدی کودکان را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 462
نمایش همه
علاقه مندی ها ()