تخت خواب از جمله تجهیزات اصلی برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب به شمار می رود. فروش تخت دو نفره به عنوان یکی از اقلام جهیزیۀ عروس مورد توجه عموم افراد قرار گرفته می شود. مدل تخت خواب بر روی طراحی دکوراسیون تأثیرگذار می باشد، البته می بایست هنگام خرید تخت دو نفره  ، کیفیت آن را در نظر بگیرید. با توجه به اینکه تخت خواب به عنوان وسیله ای برای خوابیدن و استراحت کردن تهیه می شود. از این رو توصیه می کنیم کیفیت بدنۀ تخت خواب و رعایت استانداردها را در نظر بگیرید. فروشگاه بهسازان چوب یکی از عرضه کنندگان محصولات خانگی در تهران فعالیت دارد و توانسته اند متناسب با نیاز بازار و مشتریان، در لیست محصولات، انواع سرویس خواب را تهیه و عرضه نمایند.

خرید بهترین تخت دو نفره

تخت دو نفره به عنوان یکی از سرویس های خواب پرفروش در بازار محسوب می شود. از این رو در دسته بندی های متفاوت می توانید مدل های متنوعی از تخت دو نفره را ملاحظه نموده و با بهترین قیمت خریداری نمائید. اگر به دنبال خرید تخت دو نفره هستید و با کمبود فضا مواجه می باشید، تخت دو نفره با کفی جکدار را به شما پیشنهاد می کنیم. این نوع تخت خواب به دلیل داشتن باکس خالی در قسمت زیرین، فضای مناسبی را برای شما فراهم می کند تا بدین وسیله بتوانید اقلامی که کمتر به آنها احتیاج دارید را در این قسمت قرار دهید. بدین ترتیب فضای پیرامون تخت دو نفره و دکوراسیون خلوت تر و منظم خواهد بود.

سرویس تخت دو نفره را می توانید در مدل های شیک مدرن و کلاسیک از طریق مراکز عرضۀ تجهیزات و لوازم چوبی دکوراسیون داخلی تهیه نمائید. برای مشاهدۀ مدل های جدید سرویس خواب دو نفره و تک نفره و خرید کمد لباس و تخت می توانید به سایت رسمی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 641
نمایش همه
علاقه مندی ها ()