سرویس خواب یکی از اقلام اصلی است که جهت طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب مورد استفاده قرار گرفته می شود. در انتخاب سرویس خواب در نظر گرفتن یک سری نکات ضرورت دارد چون به شما کمک می کند که بتوانید خواب با کیفیتی را تجربه کنید. اولین نکته ای که بایستی زمان خرید  سرویس خواب در نظر بگیرید، توجه به جنس بدنۀ تخت می باشد. در واقع داشتن بدنۀ مستحکم مانع از ایجاد صدای ناهنجار می شود. قطعاً داشتن خواب با کیفیت یکی از نشانه های انتخاب صحیح شما به شمار می رود. جهت مشاهدۀ مدل های جدید و خرید بهترین سرویس خواب دو نفره و یک نفره می توانید به فروشگاه دیجی چوب مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر با آسودگی خاطر می توانید از میان تنوع بالای محصولات، بهترین کالا را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

ابعاد سرویس خواب استاندارد

امروزه شاهد عرضۀ سرویس خواب در مدل های متنوع و با متریال متفاوت می باشیم. بدین وسیله برای داشتن خواب با کیفیت و سالم، تهیۀ تخت خواب استاندارد و مناسب ضرورت دارد. اگر تمایل به خرید سرویس خواب عروس دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا به صورت جامع با ویژگی های مهم یک سرویس خواب دو نفره استاندارد آشنا شوید.

داشتن جنس بادوام، ابعاد استاندارد (عرض 160 الی 200 سانتی متر برای تخت دو نفره، عرض 90 سانتی متر جهت تخت یک نفره، ارتفاع استاندارد 40 الی 45 سانتی متر از سطح زمین و ... )، کیفیت دیگر اجزای تخت (بالشت، تشک و پتو) تنها برخی از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید سرویس خواب توسط افراد بایستی در نظر گرفته شوند. جهت بررسی مشخصات فنی و  خرید میز ناهار خوری و سرویس خواب یک نفره و دو نفره در مدل های شیک امروزی و سلطنتی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه دیجی چوب

02141256562
02166300923
09036231055
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()