آینه کنسول یکی از پرفروش ترین وسایل تزئینی است که جهت طراحی دکوراسیون داخلی منزل خریداری می شود. این نوع وسیلۀ دکوراتیو را می توانید جهت تغییر در فضای دکوراسیون سالن پذیرایی و راهرو استفاده نمائید. در ابتدا خانواده های اشراف می توانستند میز و  آینه کنسول خریداری نمایند و به عنوان یکی از اقلام اصلی در طراحی دکوراسیون کلاسیک به کار برده می شد. لیکن امروزه تولید کنندگان محصولات چوبی توانسته اند با خلاقیت و ایده پردازی، این محصول را با طرح های مدرن و شیک در ابعاد مختلف تولید و روانۀ بازار نمایند. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از فروشندگان مجرب در حوزۀ پخش لوازم چوبی خانگی فعالیت می کند و توانسته به منظور تنوع بخشیدن به نوع خدمات، امکان خرید آینه کنسول را در مدل های مدرن برای مشتریان فراهم سازد.

خرید آینه کنسول مجلل با قیمت ارزان

معمولاً افراد پس از تهیۀ مبلمان منزل، تلاش می کنند با انتخاب میز کنسول مناسب، زیبایی و جلوۀ نمای دکوراسیون داخلی را دو چندان نمایند. این محصول را می توانند با متریال متفاوت تولید و عرضه نمایند و بدین وسیله افرادی که تمایل به تهیۀ آینه کنسول دارند، متناسب با سبک چیدمان و رنگبندی تجهیزات نمای ساختمان، بهترین آینه کنسول را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

انتخاب بهترین مدل آینه کنسول به تنهایی می تواند فضای یک دکوراسیون را متحول سازد. با توجه به اینکه سبک طراحی تجهیزات دکوراتیو متحول شده است، به سهولت می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، اقدام به خرید آینه کنسول مدرن نمائید که بتواند زیبایی دکوراسیون را بیش از پیش در معرض دید مخاطبان قرار دهد.

پیش از تهیۀ این محصول دکوراتیو، توصیه می کنیم ابعاد و محل قرار دادن آینه کنسول را مشخص نمائید و سپس می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از میان محصولات موجود در فروشگاه، خرید کتابخانه خانگی و آینه و میز کنسول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 491
نمایش همه
علاقه مندی ها ()