تصوری که افراد از صندلی راک دارند، صندلی گهواری است که در گذشته مادربزرگان و پدربزرگ ها بر روی آن می نشستند. به طور کلی صندلی راک تداعی کنندۀ خاطرات خوش بچگی و نوستالژی می باشد. همچنان شاهد به کارگیری این نوع صندلی توسط بزرگسالان و افراد کهنسال می باشیم. بر اساس آخرین تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان، الگوی خواب بر اساس تکان خوردن متفاوت با ریتم پیوسته توأم با آرامش صورت می گیرد. بنابراین تولید کنندگان لوازم خانگی چوبی تلاش نمودند با در نظر گرفتن ارگونومی بدن انسان، اقدام به ساخت صندلی راک یا راکینگ چیر در مدل های متنوع گردند. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید  صندلی راک می باشند، می توانند نگاهی به محصولات فروشگاه بهسازان چوب داشته باشند.

خرید صندلی راک جهت نگهداری از کودکان

سبک طراحی صندلی راک همچون گهوارۀ نوزادان است که جهت رفع خستگی و استراحت بر روی این صندلی می نشینند. امروزه استفاده از صندلی های راکینگ می توانید احساس راحتی و آرامش بخشی را برای افراد به ارمغان داشته باشد و به نوعی انرژی از دست رفته در طول فعالیت های روزمره را تأمین نماید. با پیشرفت فناوری و استفاده از ایده های خلاقانه، تولید کنندگان توانسته اند به نوعی با بهره گیری از متریال با کیفیت، طرح های متنوعی از صندلی راک مدرن را تولید و روانۀ بازار نمایند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب می توانید شاهد فروش صندلی راک پاف دار مکانیکی باشید. هنگام تهیۀ این نوع صندلی راحتی، توصیه می کنیم توجه ویژه به قسمت نشیمن گاه صندلی، رعایت اصولی ارگونومی ستون فقرات بدن، ابعاد و داشتن دسته توجه داشته باشید. چرا که افراد جهت استراحت و رفع خستگی از مرایای این نوع صندلی استفاده می نمایند و بی توجهی به این موضوع مهم، می تواند برای افراد حس خوشایندی به همراه نداشته باشد. در حال حاضر امکان انتخاب و خرید آینه کنسول و صندلی راک برای شما مشتریان عزیز فراهم است.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 776
نمایش همه
علاقه مندی ها ()