خواب لازمۀ حیات انسان هاست و بشر حدود یک سوم زندگی خود را به خواب و استراحت اختصاص می دهند. در این صورت بتوانند انرژی لازم را جهت انجام فعالیت های روزمره تأمین نمایند. از این رو جهت فراهم نمودن خواب با کیفیت، انتخاب تخت خواب استاندارد حائز اهمیت است. به طور کلی فروش تخت در دسته بندی متفاوت صورت می گیرد که می توان به تخت دو نفره و تخت یک نفره اشاره نمود. ضمن آنکه از نظر جنس نیز شاهد فروش تخت دو نفره چوبی و فلزی در ابعاد استاندارد می باشیم. با توجه به اینکه افزایش تنوع تخت خواب، افراد را در انتخاب تخت با کیفیت سردرگم می سازد ولی در این وضعیت شرایط برای خرید تخت دو نفره ارزان برای خانواده ها مهیا می گردد. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی دیگر از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات چوبی خانگی و اداری در تهران فعالیت دارد و توانسته بر حسب نیاز مشتریان، فروش انواع تخت دو نفره را با متریال با کیفیت داشته باشد.

خرید تخت دو نفره با کیفیت عالی

سایز تخت خواب دو نفره از موارد مهمی است که همان ابتدا بایستی در نظر گرفته شود چون تأثیر مستقیم بر روی راحتی اشخاص در زمان استراحت دارد. تخت خواب استاندارد به هیچ عنوان مماس با زمین ساخته نمی شود چون ارتفاع استاندارد تخت خواب دو نفره به نحوی است که فرد هنگام نشستن بر روی تخت، پاهای شخص بر روی زمین قرار گرفته شود. در این صورت فرد هنگام خارج شدن از تخت خواب احساس راحتی داشته باشند.

جنس کفی تخت خواب دو نفره و ابعاد از دیگر فاکتورهای مهمی است که زمان  خرید تخت دو طبقه و... باید مد نظر قرار گرفته شوند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، امکان خرید تخت دو نفره چوبی و تخت دو نفره mdf برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()