کمد لباس یکی از وسایل مهم و اساسی هر خانۀ ایرانی محسوب می شود. کمد لباس به منظور نگهداری از پوشاک و اکسسوری افراد مورد استفاده قرار گرفته می شود. به دلیل کاربرد قابل توجهی که در منزل دارد، در این پست به صورت اختصاصی شما را با موارد مهمی که در انتخاب و خرید کمد لباس دخیل می باشد، آشنا می کنیم. امروزه سبک طراحی و ساخت کمدهای لباس تغییرات قابل توجهی نموده است چون علاوه بر کاربری که این وسیله دارد، تولید کنندگان توجه ویژه ای به طراحی آن نموده اند. بدین وسیله بتوانند زیبایی نمای دکوراسیون داخلی منزل را متحول سازند. کمد لباس درب لولایی و  کمد لباس درب ریلی از جمله دسته بندی های اصلی فروش این محصول خانگی توسط فروشگاه بهسازان چوب می باشد، که در ادامۀ مقاله بیشتر به مزایا و معایب آنها می پردازیم.

تغییرات در سبک طراحی دکوراسیون با خرید کمد لباس دیواری مدرن

همانطور که می دانید کمد لباس از همان ابتدا به صورت درب لولایی ساخته می شد ولی با گذشت زمان طراحان توانستند با بهره گیری از تکنولوژی صنعت دیگر کشورها، به سبک متفاوت کمد لباس را طراحی نمایند. در نتیجۀ بوجود آمدن این دیدگاه در میان تولید کنندگان لوازم خانگی چوبی، شاهد فروش کمد لباس درب ریلی می باشیم. از این رو افرادی که در منزل خود از فضای کافی برخوردار نیستند، می توانند با آسودگی خاطر از مزایای این نوع کمد لباس ها بدون نگرانی از فضایی که به هنگام باز و بسته کردن درب ، اشغال می کند ، بهره مند گردند.  خرید کتابخانه خانگی را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

انتخاب کمد لباس درب لولایی می تواند گزینۀ مناسبی برای اتاق خواب کوچک باشد. تنوع سبک طراحی و متریال به کار رفته در ساخت کمد لباس به افراد کمک می کند، راحت تر بتوانند متناسب با دیزاین دکوراسیون اتاق و بودجۀ اختصاصی در نظر گرفته، محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند. پیش از مراجعه به بازار می توانید در ابتدا طرح های جدید کمد لباس که توسط فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب عرضه می شوند، به صورت اینترنتی ملاحظه نمود و به صورت آنلاین با تضمین قیمت و کیفیت سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()