تابلو کنواس سبک متفاوتی از تابلوهای دکوراتیو به شمار می رود که جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه خرید تابلو کنواس در طرح های متنوع و جذاب صورت می پذیرد. تا کنون خانه ها و محیط های متعددی را ملاحظه نموده اید که توانسته اند با بهره گیری از زیبایی بوم تابلوهای کنواس تغییرات قابل توجه و مشهودی در قسمت های مختلف ایجاد نمایند. از گذشته تا کنون تابلو کنواس به عنوان یکی از تابلوهای بوم نقاشی چاپی در لیست تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان عرضه می شوند. فروش تابلو کنواس در کنار انواع تابلو تخته شاسی، تابلو مخمل، تابلو فرش و سبک های مختلف طرفدان خاص خود را دارد. امروزه تابلو کنواس از محبوبیت فراوانی برخوردار است چون در دسته بندی تابلوهای لوکس جهت تزئین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت مشاهدۀ برخی از انواع تابلو کنواس می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

عوامل تعیین قیمت تابلو کنواس

سبک طراحی تابلو کنواس متفاوت است و این مسئله موجب جلب نظر بینندگان می شود. نصب کوچکترین بوم تابلو باعث ایجاد تغییرات اساسی در یک نمای دکوراسیون می گردد. قیمت تابلو کنواس بر اساس ابعاد و جنس آنها تعیین می گردد و افراد متناسب با فضایی که در اختیار دارند، می توانند تابلو بوم نقاشی کنواس با رنگبندی متنوع و جذاب تهیه نمایند. برای اطلاع از  فروش کاغذ دیواری به سایت مراجعه فرمایید.

تابلو کنواس در دسته بندی تابلوهای لوکس قابل تهیه می باشد. امروزه متناسب با هر فضای دکوراسیونی می توانید بهترین تابلو کنواس را با قیمت ارزان تهیه نمائید. عامل اصلی محبوبیت تابلو کنواس، تنوع سبک طراحی، رنگبندی، ابعاد و کیفیت بالای آن می باشد. از این رو افرادی که به دنبال ایجاد تغییرات چشمگیر در نمای دکوراسیون منزل و یا محیط کسب و کار خود می باشند، می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، اقدام به خرید تابلو کنواس ارزان نمایند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()