جان دادن به فضا با کاغذ دیواری

هنگامی که به دنبال تغییر دکوراسیون هستیم، کاغذ دیواری همیشه یک انتخاب عالی به نظر می‌رسد!  بدون شک، کاغذ دیواری ، هیچ گاه از مد نیفتاده و جایگزینی عالی برای جان بخشی به هر فضایی است. به طور کلی ، کاغذ دیواری ، یک ابزار خلاقانه و مقرون به صرفه است که سبک منحصر به فردی را در هر فضایی، اعمال می‌کند. جهت خرید انواع مختلفی از کاغذهای دیواری، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان دیوار دکور در ارتباط باشید.

انواع کاغذهای دیواری

لازم به ذکر است که انواع کاغذ دیواری دیوار دکور ، محدود به نوع خاصی نبوده و در طیف متنوع و گسترده‌ای به بازار عرضه می‌شوند. دو نمونه از رایج‌ترین کاغذهای دیواری دیوار دکور به این شرح است:

  • کاغذ پارچه ای: این کاغذهای دیواری‌، متشکل از کاغذ و پارچه می‌باشند. به این صورت که بر روی تکه کاغذ ،لایه‌ای از پارچه پوشانده می‌شود. شایان ذکر است که ماندگاری، کیفیت و مقاومت این کاغذهای دیواری ، به پارچه مورد استفاده بستگی دارد. برخی از این کاغذهای دیواری‌ ، دارای لایه ای از فوم بین کاغذ و پارچه هستند که آنها را در برابر صدا و رطوبت عایق کرده و برای اتاق های سرد ایده آل می‌باشند.
  • کاغذ چوب پنبه: ساختار این کاغذهای دیواری، متشکل از یک ورقه نازک چوب پنبه است که به کاغذ چسبیده! و به دلیل دارا بودن ویژگی تخلخل ، در برابر رطوبت بسیار مقاوم می‌باشد. بنابراین می تواند سال ها دوام بیاورد. خرید کاغذ دیواری مدرن را از سایت انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از انواع کاغذ دیواری ، می‌توانید با مشاورین دیوار دکور تماس بگیرید.

عرضه و فروش آنلاین کاغذ دیواری

در صورت تمایل به خرید کاغذهای دیواری ، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه محصولات ایران دکور ، دیدن نمایید. به طور حتم طرح و رنگ‌های متنوع و جذاب محصولات این مجموعه، باب میل هر مشتری می‌باشد. بنابراین در خرید از این مجموعه تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام از کیفیت و طرح‌های شگفت انگیز کاغذ دیواری‌های مجموعه، سفارش خود را در دیوار دکور ثبت نمایید.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()