مشخصات کمد لباس

کمد لباس انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز و فضایی که در اختیار داریم، می توانیم آنها را انتخاب کنیم. در سال های اخیر، از مواد گوناگونی برای ساخت این محصولات استفاده می کنند. این امر سبب پدید آمدن کمدهایی با اشکال و طرح های گوناگون و متنوع شده است.  بهسازان چوب، یکی از حرفه ای ترین ها در زمینه تولید انواع کمد می باشد. تقریبا در همه طرح ها، رنگ و اندازه ای، به تولید و ارائه محصولات خود می پردازد. این نوع کمدها بیشترین فضا را دارند. کمد لباس درب لولایی معمولاً اقتصادی ترین نوع کمد لباس است و همچنین به ما امکان می دهد که مقدار بیش تری لباس را در آن قرار دهیم.

کمدهای درهای کشویی برای فضاهای کوچکتر و یا در مواردی که کمد لباس را در راهرو یا محوطه باریکتری قرار می دهیم، مناسب هستند، زیرا نیازی به فضای بزرگی برای بسته شدن و باز شدن ندارند. کمد هایی با برند بهسازان چوب، شهرت خود را در میان مشتریان پیدا کرده اند و در سرتاسر کشور عرضه می شوند. فروش آینه کنسول در سایت در تنوع بالایی صورت می گیرد. 

در حال حاضر، نمونه های ارائه شده بهسازان چوب، از بالاترین درجه مرغوبیت برخوردارند و مشخصات قابل توجهی دارند:

  • تمامی سطوح این محصول به گونه ای ساخته شده است که مقاومت بیش تری در برابر خراش و شکستگی داشته باشد.
  • همچنین به راحتی می توانید سطح کمد لباس را تمیز کنید. بهسازان چوب، متریال باکیفیتی را در ساخت این محصولات به کار می گیرد. این امر ماندگاری و دوام کمد را تا چندین سال ارتقا می دهد.
  • لولاهای کمد بهسازان چوب، با اتصالات قوی و قدرتمندی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در صورت وارد شدن ضربه به سطح کمد، امکان شکستگی لولای آن بسیار کم است.
  • قفسه های داخلی کمد لباس قابلیت تغییر اندازه دارند و به راحتی می توانید آن ها را جابه جا کنید. همچنین دوام و استحکام آن ها به گونه ای است که می توان اجسامی با وزن بالا را در آن قرار داد.

    فروشگاه بهسازان چوب

    از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

      شماره های تماس:           

    021-66-22-00-84

    021-66-31-04-64

    021-66-13-95-72 

    سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

                  ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

     با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

    09127996155

     آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()