کمد لباس از جمله وسایل خانگی است که جهت نظم بخشیدن به لوازم شخصی ساخته شده است. امروزه سبک طراحی و تولید کمد لباس نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری نموده است چون تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از ابزارآلات متنوع، طرح های جدیدی از  کمد لباس را بسازند. نکات متعددی در خصوص نحوۀ انتخاب و خرید کمد لباس وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم. در گذشته جهت نگهداری لباس و لوازم شخصی از صندقچه استفاده می نمودند ولی امروزه آنها به فراموشی سپرده شده اند و کمدهای لباس توانسته جایگزین خوبی برای آنها محسوب شود. تمامی کمدهای لباس از جنس چوب ساخته می شوند که البته با پیشرفت تکنولوژی توانسته اند از متریال متفاوتی چون آینه در ساخت کمد لباس استفاده نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب از دیگر فروشگاه های بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات چوبی خانگی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته بر حسب نیاز مشتریان، امکان خرید کمد لباس دیواری درب لولایی و کمد لباس درب ریلی را فراهم سازد.

خرید کمد لباس درب لولایی با قیمت ارزان

علت استقبال از خرید کمد لباس درب لولایی، جادار بودن و تنوع سبک طراحی این نوع کمد لباس می باشد. البته فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید به وسایل شخصی خود نظر و ترتیب ببخشید. طرح متفاوت دیگری از کمد لباس دیواری، کمد لباس درب ریلی می باشد که در جایگاه خود طرفداران زیادی دارد چون نیاز به باز کردن درب کمد به داخل اتاق نمی باشد، در این صورت فضای زیادی را اشغال نمی کند. بدین ترتیب افرادی که با دغدغۀ برخورد درب کمد با تخت روبرو هستند، می توانند اقدام به خرید کمد لباس درب ریلی نمایند که در حال حاضر توسط فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب در طرح های متنوع و جذاب قابل تهیه می باشد. همچنین بهسازان چوب فروش انواع تجهیزات چوبی دیگر از جمله فروش تخت دو نفره در سایت انجام می گیرد. 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 548
نمایش همه
علاقه مندی ها ()