صندلی راک با عنوان صندلی ننویی نیز شناخته می شود. صندلی راک نوعی صندلی است که دارای دو پایه با طراحی منحنی شکل می باشد که امکان عقب و جلو رفتن صندلی را برای شخص فراهم می سازد. در واقع پایه های جلویی و عقبی صندلی به یکدیگر متصل هستند. قسمت غلتانک صندلی تنها به واسطۀ دو نقطه با سطح زمین در تماس می باشد و این مسئله به فرد اجازۀ تاب خوردن بر روی صندلی راک را می دهد. جهت ساخت صندلی راک از متریال چوب استفاده می شود و با شنیدن نام آن، خاطرات خوشی برای افراد تداعی می شود. امروزه فروش صندلی راک در طرح های متنوع تری صورت می گیرد چون تولید کنندگان محصولات چوبی توانسته اند با خلاقیت، انواع صندلی راک با طرح مدرن تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. جهت مشاهدۀ مدل های جدید صندلی راک می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید.

دانستنی های مهم صندلی راک یا گهواره ای

در ادامۀ مقاله به پنج نکتۀ مهمی که جهت خرید صندلی راک یا گهواره ای باید مد نظر داشته باشید می پردازیم. جنس چوب، داشتن دسته، نشیمنگاه راحت، داشتن تکیه گاه و عدم ایجاد صدای ناهماهنگ از جمله مواردی هستند که نقش بسزایی در به کارگیری آن خواهد داشت. در واقع عامل مهمی که افراد علاقه مند به خرید صندلی راک هستند، راحتی صندلی در عین سادگی آن می باشد. البته توسط برخی از مراکز تولیدی و عرضه کنندۀ تجهیزات چوبی امکان خرید صندلی راک مبله مکانیزم پاف دار می باشیم. در واقع با این سبک از طراحی صندلی گهواره ای توانسته اند امکان جایگاهی برای قرار دادن پا و یا وسیله ای که در دست دارید را فراهم نمایند. از این رو افراد زیادی تمایل بیشتری نسبت به خرید کمد لباس و صندلی راک جدید از خود نشان می دهند. جهت مشاهدۀ محصولات و خرید آنلاین صندلی راک می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 758
نمایش همه
علاقه مندی ها ()