تخت دو طبقه یکی دیگر از انواع تخت رایج در بازار است که به صورت دو طبقه طراحی شده است. مقصود از طراحی این نوع تخت خواب، بهینه سازی در فضا می باشد. در واقع والدینی که در آپارتمان های تقریباً کوچک زندگی می کنند و دو اتاق مجزا برای فرزندان خود در اختیار ندارند و یا فضای یک اتاق به اندازه ای نیست یک دو تخت خواب مجزا درون اتاق قرار داده شود، خرید تخت دو طبقه بهترین گزینه می باشد و از فضای اتاق به بهترین شکل ممکن استفاده می نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از مراکز بزرگ تولید کننده و عرضه کنندۀ تجهیزات چوبی، توانسته در لیست محصولات تخت خواب، امکان خرید تخت دو طبقه کودکانه و بزرگسال را برای مشتریان فراهم نماید. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید تخت خواب کمجا دارند، می توانند نگاهی به محصولات این فروشگاه معتبر داشته باشند.

نکات مهم جهت انتخاب و خرید تخت دو طبقه

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، تخت خواب جهت استراحت و خوابیدن تهیه می شود. از این رو یک سری نکات مهم جهت خرید تخت خواب دو طبقه باید در نظر گرفته شود. ارتفاع تخت دو طبقه، سایز تخت خواب، داشتن محافظ برای تخت بالا، در نظر گرفتن نردبان مستحکم، ارتفاع میان دو تخت خواب، داشتن بدنۀ با دوام و امکان استفاده آسان و بدون ترس از شکستن نردبان تخت برخی از مواردی هستند که هنگام خرید تخت دو طبقه باید مد نظر قرار گرفته شود. البته هر کدام از این موارد بر روی قیمت تخت دو طبقه نیز تأثیرگذار می باشد. فروش آینه کنسول در بهسازان چوب با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

قیمت تخت دو طبقه بر اساس کیفیت، جنس بدنۀ تخت خواب، امکانات و طرح آن تعیین می گردد. به عنوان مثال در نظر گرفتن باکس و کشو برای قسمت زیرین تخت خواب یکی از مواردی است که بر روی قیمت تختخواب دو طبقه مؤثر است. جهت مشاهدۀ نمونه تخت دو طبقه با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()