جهت طراحی پوستر دیواری گل از تصاویر مختلفی در طبیعت الهام گرفته می شود ولی با بهره گیری از نرم افزارهای گرافیکی توانسته اند طرح های سه بعدی خلق نمایند و به عنوان ایده هایی برای چاپ پوستر دیواری استفاده نمایند. فاکتورهای متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید پوستر دیواری گل وجود دارد که می توان به طرح، رنگ، توقع شما از نصب دیوارپوش، قیمت و ابعاد اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون، به راحتی می توان با نصب پوستر دیواری سه بعدی طرح گل، جلوه ای خاص و بسیار جذاب به محیط بخشید. همانطور که می دانید انتخاب طرح دیوارپوش بر روی جلوۀ دکوراسیون داخلی تأثیرگذار خواهد بود و می تواند عاملی برای ایجاد فضایی آرامش بخش محسوب شود.

فروشگاه دیوار دکور یکی دیگر از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش محصولات دیوارپوش در حال فعالیت می باشد و به اقتضای نیاز بازار و مشتریان، توانسته امکان خرید پوستر دیواری گل را برای علاقه مند به طبیعت فراهم سازد.

نکات مثبت خرید پوستر دیواری گل

همانطور که می دانید دیوار بخش اصلی نمای دکوراسیون داخلی را به خود اختصاص داده است. بنابراین انتخاب طرح دیوارپوش تأثیر بسزایی در تغییر حال و هوای محیط خواهد داشت. از این رو تولید کنندگان محصولات دیوارپوش توانسته اند جهت چاپ پوستر دیواری از تصاویر مختلفی الهام گرفته و انواع پوستر دیواری گل طلاکوب، طرح نقش برجسته، طرح گل های بهاری، طرح گل و گیاه های جنگلی و ... را انجام دهند. البته جهت طراحی و چاپ پوستر دیواری گل از سبک های رمانتیک، سنتی و مدرن با جلوه های گرافیکی استفاده شده است.

در واقع با گذشت زمان توانسته اند سبک طراحی محصولات دیوارپوش را متحول سازند و پوسترهای با کیفیت و رنگبندی متنوع و جذاب در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند. جهت سفارش خرید پوستر دیواری کودک ، پوستر دیواری گل با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید و طرح مورد پسند خود را انتخاب نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()