پوستر دیواری ها یکی از دیوار پوش های پر طرفداری هستند که برای مکان های مختلف و در جهت دیزاین داخلی می توان از آن استفاده کرد. در ابتدا کاغذ دیواری ها به تولید رسیدند و توانستند جایگاه بسیار خوبی را در دکوراسیون به خود اختصاص دهند. امروه علاوه بر استفاده ی بسیار از کاغذ دیواری ها، شاهد روی کار آمدن پوستر دیواری نیز می باشیم که شباهت زیادی به کاغذ دیواری ها دارد. این دیوار پوش ها بسیار پر طرفدار هستند و این به دلیل جذابیت بالا، تنوع طرح و رنگ، قیمت مناسب و... می باشد بنابراین این دیوارپوش دارای مزایای زیادی است که باعث شده افراد زیادی از آن در دکوراسیون داخلی بهره ببرند.

انواع پوستردیواری

پوستر دیواری ها دارای تنوع طرح و رنگ بوده ، به طوری که افراد برای تهیه ی آن ، انتخاب های زیادی را پیش رو دارند بنابراین شما با مراجعه به دکورافیس می توانید انواع دیوارپوش مورد نظر خود را تهیه کنید.

پوستر دیواری ها در طرح هایی مانند جنگل، کوهستان، دریا، چهره، کارتونی، تاریخی، سنتی و... می باشند. با توجه به این که پوستر دیواری ها دارای تصاویر زنده و زیبا هستند می توانند دکوراسیونی زیبا را ایجاد کنند بنابراین این دیوار پوش با کمترین هزینه ، تاثیرات فوق العاده ای را در دیزاین داخلی خواهد گذاشت.

 پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری طبیعت یکی از پر طرفدار ترین نوع پوستر دیواری ها بوده که در انواع طرح های مختلف در بازار به فروش می رسد. پوستر دیواری طبیعت می تواند تصاویری از کوه، دریا، جنگل، آسان و... باشد. این نوع از پوستر دیواری ها عامه پسند بوده و با دکوراسیون های مختلف قابل تطبیق می باشد. بنابراین اگر شما در انتخاب طرح پوستر دیواری دچار تردید شده اید، به شما پیشنهاد می شود که پوستر دیواری در طرح طبیعت خریداری شود.

پوستر دیواری طبیعت به دلیل القای آرامش و حس سرزندگی ،تاثیرات بالایی بر روی روحیه افراد خواهد گذاشت و  این مدل برای منازل ، محیط های کاری و... مناسب می باشد. شما می توانید پوستر دیواری را در نوع سه بعدی و دارای عمق تهیه کنید و بر جذابیت کار بیفزایید. فروش پوستر دیواری گل و انواع پوستر دیواری با طرح طبیعت توسط دکور آفیس انجام می گیرد و این مجموعه برای تولید محصولاتش از بهترین مواد اولیه و تجهیزات بهره می برد. 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()