تخت ها به طور کلی در انواع تخت یک نفره و تخت دو نفره  و همچنین دو طبقه می باشند که هر یک از این تخت ها برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. تخت های دو نفره دارای عرض هایی در حدود ۱۶۰ تا ۱۸۰ متر می‌باشد که در خرید آن باید با توجه به فضای اتاق ، عرض مورد نظر را انتخاب کرد.

فروشگاه بهسازان جنوب در وب سایت اختصاصی خود انواع تخت دو طبقه را در طرح ها و رنگهای جذاب و زیبا ارائه می‌کند و با مراجعه به سایت می توانید محصولات را مشاهده و نسبت به ثبت سفارش اقدام فرمایید.

تخت های دونفره امروزه در تنوع بالایی ساخته می شوند که اغلب جنس آنها از چوب و یا ام دی اف می باشد و برخی از تخت دونفره نیز در جنس های فلزی ساخته می شوند که رواج کمتری نسبت به دست های چوبی دارند.تخت دو نفره چوبی زیبایی بسیار بالایی دارند و می توانند دکوراسیون را تکمیل کنند.

فروشگاه بهسازان چوب از فروشندگان بزرگ تخت در کشورمان است که با سالها فعالیت درخشان و مستمر خود در زمینه تولید و فروش تخت دو نفره می تواند این محصول چوبی را در طرح های جذاب و زیبا و با کیفیت بسیار عالی به شما ارائه کند.بنابراین در صورتی که قصد خرید تخت دو نفره به صورت آنلاین را دارید به سایت بهسازان چوب مراجعه کنید و تخت مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید. فروش آینه کنسول در سایت به صورت آنلاین انجام می گیرد.

نکات مهم در خرید تخت دو نفره

در خرید تخت دو نفره فاکتور های مهمی از قبیل سایز تخت ، قیمت ، عرض و طول تخت، کیفیت، قد و وزن افراد و غیره وجود دارد که باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید. همچنین در کنار تخت می‌ توان لوازم دیگری از جمله پاتختی ، دراور، پاف، میز توالت، آینه و به طور کلی سرویس خواب را به‌ صورت کامل تهیه کنید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 638
نمایش همه
علاقه مندی ها ()