کاغذ دیواری ها از جمله لوازم دکوراتیو در دیزاین داخلی محسوب می شوند که به عنوان پوشش دیوار ها به کار رفته و تاثیرات قابل توجهی را در دکوراسیون می گذارد. کاغذ دیواری ها دارای تنوع بالایی بوده و در انواع سبک ها و طرح ها به فروش می رسد. فروشگاه دکور آفیس نیز با توجه به سلایق مختلف مشتریانش ، انواع کاغذ دیواری سه بعدی و سایر انواع این دیوار پوش را به فروش می رساند. بنابراین برای خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی با کیفیت به سایت دکور آفیس مراجعه نمایید و خرید کاغذ دیواری سه بعدی  را از این مرکز معتبر انجام دهید.

فروش اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی

در زمان خرید کاغذ دیواری سه بعدی باید به کیفیت آن توجه داشته باشید و به طور کلی کیفیت لوازم دکوراتیو بسیار مهم بوده و در خرید ها باید به آن دقت کرد. کاغذ دیواری سه بعدی نسلی جدید از کاغذ دیواری ها است که دارای طرح های زنده بوده و تاثیرات قابل توجهی بر روی فضا می گذارد بنابراین طرح کاغذ دیواری سه بعدی یکی دیگر از نکات خرید این نوع دیوار پوش است و با خرید یک طرح مناسب با سبک دکوراسیون و متناسب با فضا می توان این وسیله را در نوع مناسب تهیه کرد. طرح کاغذ دیواری سه بعدی می تواند شامل تصاویر تاریخی، سنتی، کلاسیک ، مدرن، طبیعت، چهره و...باشد. بنابراین این دیوارپوش دارای طرح های متنوعی است که افراد با سلیقه های مختلف می توانند آن را انتخاب کنند.

فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی

فروشندگان زیادی در حوزه فروش دیوار پوش ها مانند فروش پوستر دیواری سنتی فعالیت می کنند که انواع دیوار پوش ها را با کیفیت های مختلف و با قیمت های متفاوت عرضه می کنند بنابراین باید از مجموعه های معتبر مانند دکورافیس خرید خود را انجام دهید تا از کیفیت و قیمت محصولات اطمینان داشته باشید.

   فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()