دکوراسیون از مهم ترین بخش ها در هر ساختمانی است. تابلو ها انواع مختلفی دارند که اگر مناسب با محیط مورد نظر انتخاب شوند، می توانند جذابیت و زیبایی بسیار زیادی را در دکوراسیون ایجاد نمایند. 

فروش تابلوی مدرن

تابلو های مدرن در بر دارنده ی احساساتی هستند که در انتخاب این نوع تابلو ها باید در نظر گرفته شود. به طور کلی برای انتخاب تابلو مدرن باید دو اصل را مورد توجه قرار دهیم که این دو اصل شامل زیبایی و موضوع می باشد. برای سنجیدن زیبایی، انتخاب رنگ و ظاهر تابلو مورد توجه و بررسی قرار می گیرد که باید هماهنگ با دکوراسیون باشد و زیبایی را با استفاده از رنگ های شاد داشته باشد. برای منازل در اتاق نشیمن و پذیرایی بهتر است از طرح های منظره، چهره، گل ها، طرح های سنت و... استفاده کرد همچنین برای محل غذاخوری و آشپزخانه می توان از طرح های میوه، روزمره، گل و... بهره برد و معمولا در اتاق های خواب عکس های شخصی و تابلو های حاوی احساسات مورد استفاده قرار می گیرد. برای محیط های کاری نیز استفاده از طرح های مرتبط با شغل و یا طرح های آرامش دهنده مانند طبیعت بسیار مناسب خواهد بود. فروش تابلو مشاغل از طریق سایت به صورت اینترنتی انجام می گیر د. 

فروش تابلو دکوراتیو

فروشگاه دکور آفیس انواع تابلو های دکوراتیو مناسب با سلیقه های مختلف را به فروش می رساند و یکی از مراکز معتبر و تخصصی در این زمینه است که محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه کرده و در نهایت قیمت گذاری محصلات نیز حداقلی در نظر گرفته شده است. معمولا هر چه تابلو ها ابعاد بزرگ تری داشته باشند قیمت آن نیز بالاتر می رود اما این مورد در خصوص تابلو های مشابه بوده و برخی از تابلو ها توسط هنرمندان کشیده شده است که قیمت بسیار بیشتری نسبت به سایر تابلو ها دارند.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 570
نمایش همه
علاقه مندی ها ()