عموم افراد از نگاه کردن به طبیعت و گل لذت می برند، به همین دلیل جهت تولید و چاپ پوستر دیواری از طرح های گل و گیاه الهام گرفته اند. چاپ و فروش پوستر دیواری گل مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. به طور کلی مأنوس بودن با گل و گیاه به افراد حس خوشایند سر زندگی، شادابی و سر حال بودن را می دهد. اگر علاقه مند به تزئین نمای دکوراسیون منزل هستید، می توانید از زیبایی تصاویر  پوستر دیواری گل  برجسته با ترکیب رنگی طبیعی لذت ببرید و جلوه ای خاص به نمای دکوراسیون سالن پذیرایی ببخشید.

فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از مراکز توزیع کننده لوازم تزئینی دکوراسیون فعالیت می کند و انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری در لیست محصولات این مجموعۀ معتبر با قیمت ارزان و کیفیت بالا عرضه می شود.

بدیهی است که در طبیعت می توان انواع گل و گیاه زیبا را در رنگبندی و طرح های متنوع مشاهده نمود و این مسئله به نوعی برای تولید کنندگان محصولات دیوارپوش الهام بخش بوده و توانسته اند با ترفندهای گرافیکی، تصاویر فوق العاده جذاب و چشمگیری را بر روی پوسترهای دیواری به نمایش بگذارند. امروزه شاهد فروش پوستر دیواری گل با سبک طراحی سه بعدی می باشیم. بدون شک نصب پوستر دیواری سه بعدی گل چشم هر بیننده ای را به خود معطوف می کند چون به طرز غیر باورکردنی تصاویر تداعی کنندۀ گل های واقعی هستند که در نمای دکوراسیون جلوه می کنند. اگر علاقه مند به تغییر در دکوراسیون منزل هستید، می توانید تنها با نصب پوستر دیواری گل، این نیاز خود را برآورده سازید.

برای آگاهی از قیمت خرید پوستر دیواری کودک و پوستر دیواری گل می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید. در اینجا علاوه بر مشاهدۀ لیست قیمت انواع پوستر دیواری، امکان خرید آنلاین محصولات نیز برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()