پوستر دیواری یکی از انواع محصولات دیوارپوش موجود در بازار است که می توان جهت تزئین نمای دکوراسیون از آن استفاده نمود. البته خرید پوستر دیواری کودک بیش از پوستر معمولی چشمگیر و قابل توجه می باشد. متناسب با جنسیت کودکان می توان پوستر دیواری کودک دخترانه و یا پوستر دیواری کودک پسرانه با تصاویر زیبا و جذاب برای اتاق فرزندان خود تهیه نمود. فاکتورهای متعددی در خصوص انتخاب پوستر دیواری سه بعدی وجود دارد و فروشگاه دیوار دکور با تهیۀ این پست، تلاش دارد شما را بیش از گذشته با ویژگی های یک پوستر دیواری با دوام آشنا سازد.

خرید پوستر دیواری کودک دخترانه

همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته امکان تبدیل عکس به پوستر دیواری مهیا شده است. بنابراین تولید کنندگان پوستر دیواری تلاش می کنند با بهره گیری از شخصیت های کارتونی که برای دختران تهیه می شود، تصاویر چاپ پوستر دیواری کودک را در طرح های متنوع و با رنگ بندی های شاد صورتی، قرمز، زرد، سبز و غیره در سطح بازار مشاهده نمود. به عنوان مثال پوستر دیواری مینیون، پوستر دیواری کودک طرح کیتی، پوستر دیواری کودک طرح دختر کفشدوزکی، پوستر دیواری کودک طرح باربی، پوستر دیواری کودک طرح پرنسس، پوستر دیواری کودک طرح فروزن و ... برخی از ایده های چاپ تصاویر محصولات دیوارپوش کودکانه برای اتاق دختران به شمار می روند.

البته پوستر دیواری کودک طرح مک کویین ماشین، پوستر دیواری کودک بتمن، پوستر دیواری اسپایدر من، پوستر دیواری کودک پلیس مهربان و ... برخی از ایده تصویرنگاری مربوط به چاپ پوستر دیواری کودک پسرانه به شمار می روند. به طور کلی قیمت پوستر دیواری کودک بر اساس سطح کیفیت جنس کاغذ، طرح و ابعاد آن مشخص می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهدۀ محصولات بیشتر و خرید پوستر دیواری گل و پوستر دیواری کودک می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()