صندلی اپن به عنوان یکی از کاربردی ترین صندلی هایی است که در محیط آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته می شود. طراحی این نوع صندلی بسیار متفاوت از صندلی های دیگر می باشد معمولاً به نحوی ساخته می شود که فضای زیادی را به خود اشغال نمی کند و افراد هنگام صرف غذا به دور میز اُپن که به شکل جزیره ساخته شده است، از این نوع صندلی استفاده می کنند. جهت خرید صندلی اپن توجه به یک سری نکات مهم ضرورت دارد و ما در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی های مهم یک صندلی اپن می پردازیم.

فروشگاه ته کالا یکی از مراکز عمدۀ فروش تجهیزات خانگی و اداری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره در صدد برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشد. صندلی اپن به عنوان یکی از محصولات پرفروش این مجموعۀ معتبر به شمار می رود.

ویژگی های مهم صندلی اپن

موارد متعددی از جمله ارتفاع صندلی اپن، عرض صندلی اپن و قابلیت تنظیم ارتفاع تأثیر مستفیم بر روی انتخاب صندلی اپن خواهد داشت. با توجه به اینکه ارتفاع میز جزیره آشپزخانه می تواند تفاوت عمده ای نسبت به یکدیگر داشته باشد، هنگام انتخاب و خرید صندلی اپن، انتخاب صندلی هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشند، گزینۀ مناسب تری خواهد بود. معمولاً اندازۀ بین کف و زیر پشخوان بین 22 الی 27 سانتی متر است که حفظ این فاصله به شما کمک می کند که راحت تر بتوانید دستان خود را بر روی زمین قرار دهید.

فروش صندلی اپن در طرح های متنوع و با متریال چوب و فلز ساخته می شوند. بدین ترتیب افراد مختلف متناسب با سلیقۀ شخصی خود می توانند از بهترین صندلی اپن را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

جهت خرید صندلی گردان و صندلی اپن با دوام و با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی ته کالا مراجعه نموده و از میان محصولات فروشگاه، مناسب ترین محصول را تهیه نمائید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()